10 noiembrie 2008

Advertising 'on air'...

In general ma enerveaza foarte tare reclamele de la radio, dar unele sunt pur si simplu mult prea stupide chiar si pentru nivelul scazut de asteptare al ascultatorilor [in speta eu]. Nu mai stiu pe ce post am ascultat-o pentru ca nu sunt ascultator fidel al vreunui post si in mare parte le tot schimb in cautarea a ceva 'ascultabil'. So... incerc sa redau cat mai fidel reclama si-mi cer scuze pentru eventualele nepotriviri, dar ideea in mare, e aceeasi:

"Ea: Ce faci draga asa de dimineata? Unde pleci?
El: Am treaba.
Ea: Dar esti in concediu!
El: Treci mai bine si pregateste-mi o cana de cafea. Si auzi draga, ia spune-i lu' maica-ta ca daca tot isi baga nasul peste tot sa nu-si mai uite ochelarii in sertarul meu de sosete!
Ea: Stii ceva, ai face bine sa nu te mai iei de mamica pentru ca acum imi iau lucrurile si plec.
El: Punem pariu?'

Apoi urmeaza reclama tipica la compania de pariuri X, prezentare pe scurt si oferte. Si continua:

"Ea: Vai mama, nu stiu ce sa ma mai fac cu el. Nu ma mai baga in seama. Parca nu exist pentru el.
Mama: Ei lasa, draga. Macar aduce bani in casa!'

Si apoi se aude sunetul suav al unor monede. Bani castigati, evident, din pariuri!

Mai ramanea sa-i spuna, macar nu te bate, ar trebui sa fii multumita! Wtf!
Inteleg ca reclamele de tipul asta au probabil un target foarte low, dar totusi? Si de cand avem voie sa incurajam pariurile? Ca reclamele la chestii prea dulci, prea sarate, alcool si tutun, au tot timpul un disclaimer de tipul 'Zaharul ucide, tutunul ucide, alcoolul ucide'. Da, reclamele la dulciuri pot fi foarte nocive, noroc cu cele la casele de pariuri!

3 comments:

Anonim spunea...

NU!... Deci, nu... Wtf?! Si cand ma gandesc ca sunt unii probabil amuzati de reclama asta... :(( Deprimant.

Anonim spunea...

n-ai inteles cum trebuie...excesul de cele de mai sus ucide :P

Ireena spunea...

@laura Yup. Asta ma gandeam si eu.

@warchilde Ucidere in masa? :D

Trimiteți un comentariu