19 noiembrie 2008

Zi vs. noapte

Imi plac diminetile. Pentru ca desi zilele trec cel mai adesea la fel, dimineata iti aduce macar speranta ca se va schimba ceva. Dimineata e ca un nou inceput! Te trezesti fericit si linistit pentru ca somnul face ca toate sa dispara! I was never a night person! Imi place sa-mi pun ceasul dimineata cu jumatate de ora inainte sa ma trezesc!

Sa am timp sa ma obisnuiesc cu gandul, sa-mi pun ceasul pe snooze si sa stau cuibarita in patura si in bratele lui! Apoi sa mai lenevesc un pic si sa ma trezesc cu un sfert de ora inainte de a pleca! Sa ne spalam si sa ne imbracam in graba, sa iesim fugind pe usa, sa inghetam pana la masina si apoi sa ne plangem in drumul spre serviciu de faptul ca am mai fi dormit toata ziua. Apoi sa-mi beau cafeaua la serviciu, sa-mi citesc google readerul, sa-mi verific mail-urile, footstar-ul si facebook-ul si apoi sa ma apuc de treaba. Mornings don't suck!

10 comments:

Anonim spunea...

Daca nu ai merge cu masina,ci cu metroul impreuna cu alti 6584873 oameni, daca jobul tau nu ti-ar permite sa-ti bei cafeaua si sa te plimbi pe net ci munca la 8.30 ar insemna fix asta, oare ai gandi la fel?

Diminetile sunt nice in w-end, cand inca si la 2 pm e tot dimineata :D

Ireena spunea...

Dap. Pentru ca absolut oriunde am lucrat eu, eram prima care ajungea la munca, in general cu ceva timp inaintea programului, pentru a putea sa-si puna in ordine in ce va face in ziua respectiva, pentru a putea verifica presa si bea cafeaua.

Si cu masina doar in ultimul an am mers la serviciu si chiar ma gandeam ca imi este dor de mers cu metroul si autobuzul si tramvaiul. In general luam cel putin 2 mijloace de transport pentru a ajunge unde vroiam pentru ca stateam la mama naibii. Si-mi placea calatoria pentru ca-mi puneam muzica si citeam, oricat de plin ar fi fost. Incercam sa maximizez timpul pierdut pe drum.

Dimpotriva nu-mi place ca merg cu masina pentru ca in timpul asta nu prea pot face alte lucruri si trebuie sa ma concentrez la drum.

Dar da, in weekend sunt cele mai frumoase diminetile. Can't argue with that!

Anonim spunea...

Irina, da, sunt misto diminetile care incep asa cum zici tu.
E mai nasol daca se intrerupe curentul de dimineata si constati ca, in afara de a bea o cafea, nu prea ai ce sa faci ... :P Calculator oha, reader oha, messenger oha ... Ramane socializatu' cu colegii. Care trebuie musai sa fie haiosi. :P

Ireena spunea...

Lol. Din punctul asta am noroc. Mi s-a intamplat si mie dar, din fericire, nu dimineata :D... in mijlocul programului cand iti era munca mai draga. Si a fost o pauza bine venita. Am aflat in timpul asta o gramada de lucruri despre colegi. A fost ca o iesire la bere dar fara bere :D.

Didi spunea...

:))), si, dupa ce verifici mailurile... citesti google readul.. faci update la facebook si ce-o mai fi acolo... la cit zici ca te apuci totusi de munca :D?

Ireena spunea...

Haha. Pai sunt rapida maaa. Experienta isi spune cuvantul. Maxim jumatate de ora dureaza toate astea :D.

Morticia spunea...

Zambesc... Acum 3 zile m-am trezit la 6.30 si mi-am zis in gand :"Urasc sa ma trezesc dimineata!". Ieri, cand am citit postul tau, am zambit... Mi-am dat seama ca nu e asa groaznic sa te trezesti dimineata, daca privesc din partea asta. Si mie imi place sa imi pun ceasul sa sune cu 30 min mai devreme, dar nu pentru a lenevi (etc), ci pentru ca nu pot si nu vreau sa ma trezesc... Si tot degeaba, pentru ca o data auzind ceasul, nu mai pot adormi... In schimb, daca nu as fi nevoita sa ma trezesc dimineata, as sta nopti intregi treaza (am experienta) si niciodata nu m-as simti obosita...

Anonim spunea...

Eu sunt o persoana de noapte... Atunci sunt cel mai creativa.. cand e liniste, foarte liniste... Cand stii ca ziua s-a terminat si nu mai ai nimic de facu, sau, cel putin, nu se mai asteapta nimeni sa faci. Dimineata sunt o epava... mai ales daca trezirea se face inainte de ora 9.00! Cum deschid ochii ma gandesc la cate am de facut... si mereu am senzatia ca trebuia sa ma trezesc cu juma' de ora mai devreme. Singurele dimineti care imi plac sunt cele de duminica... dorm pana pe la 10.00, apoi mergem amandoi la bucatarie si facem micul dejun... il mancam incet, ne savuram cafeaua... Alea, da! Restul, nu! :)

ina bixade spunea...

hmmm, eu prefer serile, noptile mai mult... imi place linistea noptilor:) in special cind e vara...

Ireena spunea...

@Morticia Se pare ca e buna strategia cu pusul ceasului cu jumatate de ora mai devreme :). Cat despre statul nopti intregi treaza... wow... nici in zilele mele bune nu rezistam asa... decat poate prin liceu cand de-abia descoperisem Internetul si eram fascinata de minunile tehnologiei moderne :D! Mi-a trecut intre timp!
Acum sunt d-aia care merge cu prietenii in club si rezista pana la maaaaxim 1 noaptea, plangandu-se apoi cat de obosita e!L-)

@Laura Eu ma gandesc seara ce tre sa fac a doua zi. Ca sa-mi optimizez bine timpul :D! Ma mai sperie si pe mine cate tre sa fac, dar le iau pe rand si e ok!

@Ina Bixade Da, serile de vara sunt cele mai frumoase. Bine, eu cred ca le apreciez mai ales din prizma faptului ca nu mai mori de cald, dar oricum. Imi place la nebunie vantul usor din noptile de vara! Atunci cred ca-i singura perioada din an cand as sta treaza pana mai tarziu! De fapt, inevitabil o fac pentru ca e cam greu sa adormi cand sunt 30 si ceva de grade afara!

Trimiteți un comentariu