2 noiembrie 2008

Ati castigat o invitatie la concertul Roisin Murphy‏

"Stimate Client,
Myticket.ro premiaza fanii B’ESTFEST cu invitatii la Roisin Murphy!
100 dintre cumparatorii de bilete B’ESTFEST, alesi prin tragere la
sorti, vor primi cadou doua invitatii la concertul Rosin Murphy din data
de 5 noiembrie 2008, ora 20:00 desfasurat la Sala Polivalenta."


Se pare ca tot ce trebuie sa fac pentru a castiga chestii este sa nu particip :D... sau sa fie premiul un bilet sau doua la concert. E a doua oara cand castig ceva pe Myticket.ro tot in urma achizitionarii biletelor la B'ESTFEST. Imi place de ei :D! Prima oara am castigat bilete la B'ecksperience, unde am si mers de altfel si a fost dragut. Acum, din pacate, nu ma voi duce pentru ca Rosin Murphy suna un pic prea freaky pentru mine. Prima oara cand am castigat ceva a fost tot un bilet la concert. La Prodigy. O colega mi-a gasit concursul pe net, stia ca vreau sa merg si ca nu am bani sa dau pe bilet, si mi-a zis sa ma inscriu. Trei mail-uri de recomandare trimise si cu doua zile inainte de concert primesc un telefon. 'Ati castigat un bilet la Pussycat Dolls'. I loled :)! I-am explicat tipei ca nu-s pasionata de stripteuse si ca am participat pentru biletul la Prodigy, plus ca ziua urmatoare eram inca in Vama si nu ma deplasam special pentru ele. Pana la urma s-a rezolvat. Tipa care castigase Prodigy-ul meu vroia la Pussycat si s-a facut schimbul. So, if anybody needs concert tickets si exista un concurs pentru achizitia lor, sa vina la mine :D!

8 comments:

Sahara Penguin spunea...

Eu merg cu o prietena care a castigat o invitatie identica :)

Ireena spunea...

Pai poti sa-mi recomanzi niste melodii mai dragute de la Roisin Murphy ca sa-mi fac o idee despre ea? Cele pe care le-am gasit eu pe youtube nu au fost foarte satisfacatoare pentru gusturile mele muzicale :D!

Didi spunea...

'ai drecu cum cistiga numai aia care nu vor sa se duca :P. never mind, eu oricum imi luasem pentru ca nu cred in norocul meu si, vorba aia, daca chiar vreau sa vad pe cineva i might as well pay :). eu iti recomand "sow into you", "you know me better", "ruby blue" si "let me know". daca totusi nu-ti place - vinde biletele, macar sa te alegi cu ceva din experienta :D

Ireena spunea...

Daca stiam ca vrei sa mergi si se putea sa dau biletele ti le dadeam direct tie, poate inainte sa-ti cumperi tu :">. Dar specifica in mail ca trebuie sa ma prezint eu cu buletinul in mana la intrare la concert. Cred ca tocmai pentru a nu incuraja specula. Plus ca m-as simti prost sa vand ceva pe care eu nu am dat niciun ban :). Dar azi ma pun pe ascultat, poate o sa-mi placa :D.

Didi spunea...

a, mi se pare corect sa verifice la intrare, foarte bine. pai vezi, asculta, si facem un party: deocamdata mai vin si mihai si andra, ne mai sintrgem

Didi spunea...

oricum tipa e NE-BU-NA, mi-a placut super mult la bestfest, deci daca te acomodezi cu stilu, iti place si vii la concert, sint convinsa c-o sa vezi super show :)

Ireena spunea...

@didi Haha. Azi cand am putin timp liber o sa o ascult si o sa vin cu un verdict :D! :*

Anonim spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=3d9nrrQGxzA&eurl

check this!

Trimiteți un comentariu