26 noiembrie 2008

Pleaca Gigi de la Steaua?!

Nu pot sa-mi ascund entuziasmul... sper asa mult sa fie adevarata stirea :D!

Becali lovit de criza: vinde Steaua pe 80 de milioane de euro

George Becali vrea sa dea Steaua pentru 80 de milioane de euro. Potrivit ziare.com, criza de lichiditati si rezultatele slabe obtinute de Steaua in ultimele partide il fac pe Becali sa renunte la echipa ros-albastra.
"Fara mine ar fi sub locul 10. Mi s-a urat sa ma implic tot timpul ca sa avem rezultate", s-ar fi plans patronul Stelei apropiatilor, potrivit sursei mentionate.
Si varul Giovanni a dat de inteles ca patronul Stelei are probleme: "Este adevarat, Gigi se afla intr-o criza de lichiditati".

Sursa: Hotnews

2 comments:

Anonim spunea...

parerea mea e ca gigi a fost de demult over-rated in sensul ca nu a avut el 3 MLD sa fim seriosi

Ireena spunea...

@Andreea Vaas Da. Si eu sunt de aceeasi parere. Si cand imi amintesc cat scandal a facut ca cei de la Adevarul l-au trecut in top cu mai putini bani decat are... pfff!

Trimiteți un comentariu