11 noiembrie 2008

Japonia in magazine

Vreau sa merg aici: Daiso.

Conceptul pare foarte interesant, mai ales din articolul din Money Express. Pe site-ul magazinului nu apar insa multe produse pe care m-as astepta sa le gasesc acolo, de exemplu cam tot ce tine de bucataria japoneza [lucru ce m-a oprit pana acum din eliberarea prea brusca a talentului meu de bucatar]. Sper sa nu fie un magazin in care sa gasesc toate chestiile kitschi-oase din Japonia, ca voi fi foarte dezamagita. Eu am o conceptie feerica despre aceasta tara, and I want to keep it that way. So, stie cineva ceva de magazinul asta?


Meanwhile, in ultimele cateva saptamani am fost epuizata. Multe schimbari [desi bune], multe evenimente, drumuri de facut, stiri de scris, lucruri de rezolvat. Vreau doar sa dorm un pic si sa se rezolve totul. E bullshit faza ca nu te bucuri daca nu muncesti tu pentru a face ca totul sa fie bine. Promit sa ma bucur mult! Vreau doar sa dorm!

1 comments:

nicdan spunea...

Nu stiu magazinul, dar stiu filmul "Lost in translation" si mi-a placut enorm

Trimiteți un comentariu