27 noiembrie 2008

De prin presa...

1. Cu cateva zile inainte de vaccinarea fetitelor de 10 ani impotriva cancerului de col uterin citeam prin presa si auzeam la radio asta:

Vaccinarea contra cancerului de col a trezit dezbateri aprinse în UE şi SUA după ce s-au înregistrat mai multe decese la femei vaccinate, iar în alte cazuri s-au semnalat efecte adverse grave.

Pai dupa ce auzeam asta, da, nici eu nu mi-as fi vaccinat copilul. Apoi... SOC!!!

Campania de imunizare împotriva cancerului de col a debutat cu stângul, cei mai mulţi părinţi refuzând tratamentul pe motiv că nu sunt suficient informaţi.

No reeeally?! Eu cred ca de la prea multa informare, dar na... Asta este exemplul clasic de cum influenteaza media opinia publica!


2. Aseara ma intorceam de la serviciu ascultand CityFM. Dimineata ascultam Guerilla [sunt superi tari oamenii], iar seara cand venim spre casa CityFm [in general pentru muzica, dar de ceva timp incoace prindem emisiunea CityDrive]. In fiecare seara se alege o tema de discutie iar oamenii suna si-si dau cu parerea. Clasic! In general imi si place tipul care prezinta!

Aseara, insa, discutau despre ce se schimba intr-o relatie dupa casatorie [evident, fara a presupune ca ne aflam in secolul 21 si ca in mare parte cuplurile stau impreuna inainte de casatorie]. Si batea nenea ala campii despre 'socul' pe care-l sufera femeia dupa casatorie, si despre 'migrenele' ce o apuca pe ea pentru ca femeia isi face o imagine idilica despre casatorie si apoi e dezamagita, let's burn the witch down!

Of, si sunau o gramada de barbati care-i spuneau ce fericiti is ei cu nevasta si ca au locuit inainte de casatorie impreuna, la care crainicul raspundea cu, da, da, lasa ca mai vorbim noi peste 4 ani. Geesh! Lasa omul sa fie fericit!

Alta chestie care m-a enervat a fost ca, la un moment dat, a sunat o femeie, care incerca si ea sa-i explice omului cam ce scriam eu mai sus. Iar el o tot intreba de reguli [evident pe tonul ala de catza care cauta scandal] 'si, si, ce reguli i-ai impus tu sotului tau? Hai spune acum! Si cum ti-ai impus tu REGULILE'? De parca noi, cand ne mutam cu cineva bagam in scris, contract, ca NU ai voie sa lasi capacul ridicat, NU ai voie sa lasi pasta de dinti deschisa.

Anyway, dupa ce a batut el campii vreo 2 ore, neintelegand nimic din ce incercau oamenii sa-i explice a ajuns la concluzia ca barbatii tre sa se gandeasca bine daca vor sa renunte la atatea femei si sa se casatoreasca cu una singura L-)!


3. Radio Guerilla, ieri. Vorbeau despre stirea din Click, potrivit caruia Mihai Traistariu e gay. Ca se imbraca si arata ca un gay stie toata lumea dar asta nu inseamna ca e ok sa lansezi astfel de afirmatii. L-au sunat pe om, asta si-a spus oful, evident tipul care daduse toate declaratiile astea era o tarfa care vroia sa-si faca reclama gratuita, se intelegea asta si din textul de la Click. L-au sunat apoi si pe tarfa in cauza care brusc, nu mai vroia sa faca declaratii decat despre el si muzica lui, pentru ca a incheiat capitolul Mihai Traistariu.

Ce ma socheaza este tipul de presa care se practica la noi in Romania. Atata timp cat oamenii cumpara, nu conteaza ce le vinzi. Si daca scandalul se vinde, scandal cauta. Daca nu sunt stiri, inventeaza stiri. Jurnalism 'adevarat'!

Nu conteaza ca acum Mihai Traistariu il va da pe tip in judecata pentru calomnie, nu conteaza ca va participa la o gramada de emisiuni ca sa opreasca propagarea minciunii, conteaza doar ca cititorii de Click vor stii ca el e gay si ca a fost implicat intr-un scandal.

3 comments:

Anonim spunea...

Am vazut azi-noapte, pe Antena 1, incercand sa imi umplu insomnia cu ceva (sunt si singura acasa, sapt. asta... al meu e la chinezi... :( ) un show (n-am retinut numele) la care era invitat Traistariu si cel care a lansat afirmatile, un anume Tarky. Deci... PENIBIL! ILAR! GROTESC! Nu mi-am alungat insomnia... in schimb ma dor muschii de la burta de cat am ras!

Anonim spunea...

Este vroba de vaccinarea impotriva cancerului de col uterin nu de colon

Ireena spunea...

@Laura Hihi. Nu te mai uita la emisiuni d-astea! Clar nu ajuta la insomnii :D!

@Anonim Dap. Am modificat. Eram prea into the subject sa mai fiu atenta :D!

Trimiteți un comentariu