26 noiembrie 2008

Impresii - partea 2

Am tot incercat sa ma tin de cuvant si sa revin cu impresii - partea a doua. Adica idei si ganduri post-mutarea de care scriam aici. Am amanat si amanat, pentru ca mi-a fost greu sa-mi fac o parere. Mi-era greu sa categorisesc intreaga experienta doar ca fiind dificila, sau doar ca fiind minunata. Plus ca de fiecare data eram influentata de moment [daca intr-o zi eram in al noualea cer toate lucrurile care-mi veneau in gand despre mutare erau de bine, si daca, dimpotriva, eram suparata, as fi bagat iar un post d-ala deprimat de fetita de liceu pe care ulterior l-as fi sters]. So, obiectiv vorbind e bine. Nu perfect, dar frumos.

Am invatat sa fiu un pic mai responsabila, eu intrand in categoria 'slow people', care daca ar fi lasati in pace ar gandi ca la 12 ani si la 30. Am invatat sa gatesc cateva chestii, sa curat cartofi, sa fac clatite, sa curat in baie si sa intind rufe. Mai am de invatat sa prajesc cartofii pe care i-am curatat, sa spal rufele si sa gatesc si chestii mai complicate decat omleta cu ciuperci si ciupercute umplute. Presupun ca laptele cu cereale nu se pune. Si nici faptul ca am devenit experta in a curata rodii [am reusit chiar sa-l convertesc si pe Alin, which is cool, el fiind de parere ca cea mai buna leguma e carnea].

Am invatat ca nu esti obligat daca locuiesti cu cineva sa faci tot timpul lucruri impreuna. Lucru ce m-ar fi speriat un picut, eu acasa la mama fiind genul care statea de vorba 10 minute cu lumea, manca, apoi se inchidea in camera.

Am aflat ca relatiile nu-s perfecte, dar ca poate e mai bine asa. Te ancoreaza un pic in realitate. E frumos sa ni se reaminteasca din cand in cand ca persoana de langa noi nu e acolo ca si premiu ci ca trebuie sa faci ceva pentru a o pastra langa tine.

In rest, ma gandesc unde voi petrece Revelionul. Cred ca un pic cam tarziu avand in vedere ca lumea a inceput sa faca rezervari de prin august.

0 comments:

Trimiteți un comentariu