5 decembrie 2008

Why today is not a good day for science...

Pentru ca azi de dimineata m-am trezit in zgomotul telefonului meu care ma anunta ca am primit un mesaj. La 7 fara 5 dimineata! Dupa ce am trecut prin diverse stari - nervi, grija [poate are cineva nevoie de ajutor si are nevoie ACUM nu mai tarziu], curiozitate, aflu cu stupoare ca Orange trebuia sa ma anunte imediat si fara intarziere de noile lor oferte [nu conteaza ca am solicitat de vreo 5 ori sa nu mai primesc mesaje de oferte, reclame si alte kkt-uri].

Injur printre dinti, zvarl telefonul si ma culc la loc.

La vreo jumatate de ora, suna soneria. Bai si suna, si suna, 10 minute pana am negociat noi cine se duce sa raspunda, cine isi gaseste mai repede haine decente, cine poate sa fie, si DE CE suna atat de insistent, soneria tot chiraia. Foarte natural, de parca era ora 2 dupa-amiaza, nenea de la lumina intra, citeste contoarul si pleaca.

WTF? S-a intamplat ceva intre timp si eu nu stiu? Toata lumea se trezeste la 6 dimineata si doar noi traim intr-un univers paralel in care ne trezim la ora 8 si incepem serviciul la 9?

0 comments:

Trimiteți un comentariu