2 decembrie 2008

Clubbin' or not...

N-am mai iesit in club cam de pe vremea Vamii. De fapt, cred ca am mai avut o incercare nereusita de a merge in Expirat, acum cateva luni, seara fiind incheiata in dezamagire totala [plin, muzica naspa, fum, fetite teribiliste de 14-16 ani - pe mine mama la varsta aia nu ma lasa dezbracata prin cluburi :">, ca sa zic asa].

Si cum incercam eu sa povestesc aici, sambata seara, dupa o ora de machiat, imbracat si inarmat cu entuziasm iesim in club cu niste prieteni. B52. Alegere nu tocmai inspirata. Pe langa faptul ca a fost printre primele dati cand nu mi s-a cerut buletinul la intrare, ma simteam cam cea mai batrana de pe-acolo. Si refuz sa cred ca am imbatranit sau ca spiritul meu incearca sa-mi trimita mesaje subliminale urgente.

Lumea a plecat pe la 1 noaptea in club A. Noi am plecat sa ne culcam.

In amintirea Expiratului, eu caut un loc asemanator in care sa pot iesi sambata seara cu prietenii si unde sa pot sta pana dimineata la 4 fara a face eforturi suplimentare de a ma mentine treaza. Exista acest loc feeric? Nu cer mult...

4 comments:

Anonim spunea...

yep, exista. barfly. daca l-ai vizitat cand era inca pe ferdinand, atunci stii despre ce e vb. acum s-a mutat in zona teatrului evreiesc(strada olteni nr.3). eu -addicted expirat-, care nu rezist mai mult de ora 1 intr-un club, am atins performanta de a pleca la 4 dim din barfly. oameni de calitate, media de varsta 25 de ani, no more kids. take a look!merita.

Anonim spunea...

He he ... daca tu te simti batrana, eu ce sa mai zic??? :))
In "Oldies" ati fost? E la armeneasca, in spatele cladirii Xerox (ma rog, fosta ...)
Si mi-a mai placut la "Pe baricade" (loc descoperit recent)
Mergeam pe vremuri in "Trafalgar" si "La 80". Imi placea acolo, dar n-am mai fost demult.

Ireena spunea...

@Anonim Siiigur nu te-au platit colegii mei de la serviciu sa recomazi Barfly :D? Acum chiar sunt curioasa. Iesim vineri acolo si eu aveam dubii daca sa merg sau nu. Revin cu impresii :D. Multumesc de recomandare!

@Ciupercutza :D N-am incercat Oldies, dar treceam in primii ani de facultate pe langa el cu tramvaiul 16 si mi se parea interesant. Am tot vrut sa revin insa nu am apucat. Pe baricade pe unde e?
La 80 parea foarte ok insa nu aveam rezervare cand am incercat noi sa mergem asa ca nu-mi pot da cu parerea. Multumesc pentru recomandari! ;)

Anonim spunea...

Iete:
http://metropotam.ro/Cluburi/loc0817741456-La-Baricade/
E undeva in Pta Unirii, in spatele unor blocuri de vis a vis de magazinul Unirea (nu se vede de la strada).
In Oldies e misto ca se si danseaza la subsol. Berea poti sa o bei la parter si apoi cobori sa te zbantui daca ai chef ;) Au muzica oldies, but goldies. Preturi cam marisoare totusi, dar banuiesc ca nu iesiti in fiecare seara ;)

Trimiteți un comentariu