12 decembrie 2008

Once Upon a December...

Am participat astazi la prima serbare oficiala a nepoatei mele de 4 ani [la Palatul Copiilor, impreuna cu toate gradinitele din sectorul 5]... concluzia a fost ca e la fel de antisociala ca mine :D, si ca are gusturi bune la baieti! Serios vorbind, insa, mi-a placut la nebunie serbarea, toti copilasii aia plini de emotii, care cantau si dansau. Iar melodia de mai jos a fost hit-ul zilei! Sunt mandra insa ca nepotica mea mi-a calcat pe urme - si ea sta la fel de incruntata si retrasa la serbari :D! Shit!


Once upon a december - Anastasia _ Disney

Later edit: I've just been called gay for listening to this song! Multumesc, Alin! Lipsa totala de romantism... :D!

4 comments:

Kata spunea...

Vezi? Eu ti-am zis ca are potential:))

Anonim spunea...

your boyfriend's right: this song IS gay. :))

Didi spunea...

:)))), si la ce-i foloseste ma ca e antisociala, daca aproape 20 de ani mai tirziu va ajunge sa-i placa copiii si sa se emotioneze la serbari de gradinita :D?

Ireena spunea...

@kata :)) Are, are :D!

@cypress Nu e gaaay :D! E romantic si frumooooos!

@didi Lol. Poate la ea mai e o sansa :D!

Trimiteți un comentariu