15 decembrie 2008

Gigi Becali: Lacatus, noul antrenor al Stelei

Soarta lui Dorinel Munteanu pe banca tehnica a Stelei a fost hotarata: Neamtul va fi inlocuit, noul antrenor al ros-albastrilor urmand sa fie Marius Lacatus, dupa cum a precizat patronul din Ghencea, Gigi Becali.

”Nu pot sa spun cand va veni Dan Petrescu la Steaua. Eu sunt omul care vrea fapte, iar Dan Petrescu a demonstrat. El a dus o echipa mica la 5 puncte de Steaua. Se poate spune ca el este antrenorul anului pentru ca a facut mare o echipa mica. La fel si Razvan Lucescu. Viitorul Stelei apropiat va fi Marius Lacatus. Este deja Marius Lacatus. I-am spus impresarului sa vorbeasca cu Dorinel si sa nu mai vina din Germania. Ne vom desparti pe cale amiabila. A fost o greseala ca l-am dat pe Lacatus afara. L-am anuntat deja pe Marius ca vine inapoi la Steaua!, a precizat Gigi Becali intr-o interventie la Sport.ro.

Sursa: Hotnews


Nu pot decat sa spui Ieeei!!! Daca ar pleca si Becali de la Steaua totul ar fi perfect!

16 comments:

Anonim spunea...

Becaliada continua. Mie mi-e greata de modul in care hotaraste soarta unor oameni...restul le-am mai discutat asa ca nu mai intru in detalii...

Anonim spunea...

inca o dovada ca iubirea exagerata nu aduce nimic bun. Lacatus nu trebuie sa revina, oricat de greu ii este. El nu vede ca e adus doar pe post de somnifer pentru suporteri? :(((

Ireena spunea...

@marcel Oh, da! Si oricat de mult ma bucur ca revine Lacatus nu vreau sa ma gandesc la ce declaratii o sa mai faca Becali dupa primele meciuri pierdute de echipa actuala [care este slaba tot din cauza lui]! Nu intelege ca vina nu e a antrenorilor ci a faptului ca nu exista o continuitate la echipa... lucru de care doar el poate sa fie vinovat!

@warchilde Clar! Ma si gandeam ca am mult mai mult respect pentru Lacatus ca a plecat cand trebuie. Acum ca revine, mi-e ca o sa pateasca la fel ca Hagi si o sa iasa cu demnitatea facuta praf!

Anonim spunea...

Nu stiu, s-ar putea sa fie ok de data asta cu Laca. Mie imi pare insa rau ca nu a vandut-o zilele trecuta, daca oferta aia chiar a existat. Scapam de el macar.

Ireena spunea...

Vai da! Ar fi fost genial sa plece Becali de la Steaua. Am ajuns sa ma bucur cand ia Steaua bataie gandindu-ma ca poate se oftica 'finantatorul' si pleaca :D!

Anonim spunea...

Degeaba te bucuri cand ia bataie, ca e tot aia. asta nu pleaca nicaieri, no matter what.

Ireena spunea...

Pfff... de ce gandesti negativ? De ce? De ce? :D Am vazut eu ca if u think happy thoughts they will come true! Deci, altogether now 'Becali pleaca de la Steaua'! :D

Anonim spunea...

Nu tine. Am renuntat la gandul asta. O sa stea cat are el chef si o sa plece eventual cand nu-si va mai permite distractia asta. Oricum, cred ca daca iar isi bate joc de Lacatus o sa-l linseze careva mai repede sau mai tarziu. Sper ca are atata creier incat sa-l lase in pace pe om.

Anonim spunea...

speri mata, da speri degeaba :)))) n-are giginho atata creier nici daca i-l triplam. Oricum Laca nu sta mai mult de 7(intentie!) etape, pana cand se convinge oieru ca nici macar Lacatus nu ne mai poate inchide gura ;)

Ireena spunea...

@Bogdan Eu nu cred ca are atata creier incat sa-l lase in pace. A demonstrat ca nu e in stare!

@Warchilde Nu cred ca-l intereseaza daca ne inchide gura sau nu! Il doare undeva de suporteri si de ce zice lumea. Ai vazut site-ul asta http://steaua.com/?

Anonim spunea...

Nici nu-s directi baietii.... :) Eu sper totusi ca daca-daca o sa avem si noi un pic de liniste. Laca se poate descurca. Dar nu daca il toaca un idiot la cap in mod constant.

Ireena spunea...

Haha! Nu-s directi deloc :D! Eu nu stiu ce sa zic. Sper sa se descurce Lacatus dar nu poate sa faca singur toata munca. Jucatorii sunt cum sunt...

Anonim spunea...

Sincer sa fiu, eu zic ca se poate face treaba cu lotul asta + cateva plombe. Un atacant ar mai trebui - dar unul ca lumea, un fundas stanga (dar ala vad ca vine zilele astea) si mai trebuie adus Tatarusanu acum, sa aiba Zapata concurenta. Daca se aduc astia si sunt ok, echipa ar cam trebui sa joace.

Ireena spunea...

Cateva plombe? Un atacant ca lumea e vital la Steaua nu e o plomba. E ca o noua dantura :D. Atacantii actuali nu sunt in stare sa dea gol nici cu poarta goala...

Anonim spunea...

hahaha, nu-l vazusem, dar era sa te intreb daca tu ai vazut statusul meu...pana am realizat ca stiu raspunsul :)))

Te inseli insa intr-o chestie: daca nu il durea de suporteri, de ce crezi ca l-ar fi adus pe Lacatus? crezi ca la adus pentru ca are incredere in capacitatile lui profesionale? :)))

Fii sigura ca il arde vocea suporterilor si mai ales amenzile primite din cauza lor. Tu ai sta sa bagi bani undeva si sa fii injurat ca la usa cortului pe banii tai? Iti dai seama ca nu ii convine. Si de asta suporterii vor continua, indiferent cati Lacatus vor veni in club

Ireena spunea...

Credeam ca l-a adus ca nu mai venea nici naiba la Steaua cu el acolo si nici nu avea o tona de bani de dat :D! Dar are logica ce zici tu acolo... oricum, e evident ca nu va rezolva nimic si ca suporterii il vor injura in continuare. Si asta si merita de altfel. E pacat insa ca in strainatate se vede doar ce e in exterior si tot noi ca natie picam prost.

Trimiteți un comentariu