7 decembrie 2008

Home, new home...

Dupa cum au observat cei mai atenti dintre voi, mi-am schimbat tema [si cand spun MI-am schimbat, vreau sa spun ca Alin a schimbat-o]. Cum invatul la franceza nu a mai fost satisfactor pe ziua de astazi [dupa 2 ore deja nu mai era la fel de palpitant], m-am pus pe cautat noi sabloane pentru mult iubitul meu blog [care, apropo, va face un an peste o luna... iei!!! - printre cele mai longevive chestii incepute de mine].

Pentru cei care utilizeaza blogspot, aici gasiti cele mai dragute sabloane, dupa parerea mea. Treaba mea in toate astea a fost sa-mi fac un back-up la blog si sa-mi aleg noul sablon. Alin s-a ocupat de gasirea unor culori mai putin isterice [originalul iti dadea dureri de cap - la propriu] si de modificarea micilor detalii de prin pagina. Hope u like it!

Intre timp, aseara am iesit in Control [de la Universitate faceti dreapta spre libraria Eminescu, ajungeti la Pasajul Victoria si pe-acolo e si clubul asta]. Exceptand faptul ca am tinut neaparat sa ma imbrac in rochita si singurele mele incaltari care se potriveau erau niste cizme cu toc [nu inteleg de ce nu poti purta bocanci si adidasi la rochie, zau ca nu!], mie mi-a placut foarte mult! Cizmele sunt relevante in poveste pentru ca din cauza lor am plecat pe la 12 si ceva [they were killing me]. Loc de miscare, nu foarte mult fum, preturile rezonabile, cam cu 3 lei mai scumpe decat in Expirat si B52, muzica foarte ok [in mare parte indie si british rock].

La plecare am facut imprudenta de a o lua pe la Unirea sa vedem luminitele [greu de crezut dar era trafic si la 1 noaptea]. Exceptand faptul ca au folosit o gramada de culori [mi s-ar fi parut mai ok sa fie doar una sau doua] erau dragute. I'm a fool for Christmas lights anyway! Nu mi-a placut in schimb faptul ca odata ce treceai de Unirea - no lights but at all! Eh, m-a consolat Didi ca in apropiere de Craciun o sa defileze mosi Craciuni pe-acolo :D! Woohoo!

14 comments:

Anonim spunea...

british rock? le era rusine sa recunoasca faptul ca e pop? :P

Ireena spunea...

Iete: http://en.wikipedia.org/wiki/British_rock rock and roll si rhythm and blues :D! Nu pop ;)! Astia micii care nu apreciaza muzica :P!

Zuzele spunea...

Foarte frumos noul look al blogului tau. Merci pt pont. Am sa imi schimb si eu aspectul ca m-am saturat de cel vechi. Cred ca imi pun o tema in concordanta cu sarbatorile de iarna ca sa ma mai binedispun :P

Ireena spunea...

Ma bucur ca-ti place. Si da, site-ul ala are cam cele mai multe template-uri dragute din cate am gasit eu aseara. Sigur gasesti ceva frumos care sa te binedispuna :D!

Anonim spunea...

E foarte frumoasa "noua casuta"!
La cat mai multe postari!!!

Anonim spunea...

Asa arata originalul: http://garfieldinred-btemplates.blogspot.com/

(trebuia sa ma laud si eu :P )

Ireena spunea...

@Morticia Multumesc, multumesc! Si mie-mi place foarte mult!

@Andrei :)))) Nu te-am laudat eu destul :p? :*

Marcel spunea...

:) Iarna, sarbatori, copil... cam asta imi transmite noua imagine a blogului. Insa piesa de rezistenta este privirea din poza ta! :)

Anonim spunea...

Eh, lauda de sine e mai buna :P

Ireena spunea...

@Marcel Multumesc! Ma bucur ca-ti place!

@Andrei Haide maaa! Cum sa fie mai buna lauda de sine? Orgoliul creste mai mult cand te lauda altii :D!

Anonim spunea...

Spre rusinea mea, desi stau relativ aproape de Unirea si merg zilnic cu masina... inca nu am ajuns sa vad beculetele. I'll do better! :"> Azi dau o fuga la CineMaIubit si apoi fac o plimbare luuunga sa admir beculetele.

Ireena spunea...

@Laura Nu-s extraordinare :-s. Cam multe culori. E frumos insa ca e atmosfera aia de Craciun! Ieri am trecut cam pe toate arterele cu luminite si erau de toate felurile si de toate culorile [nu le-au potrivit si ei deloc]! Imi plac insa foooarte mult luminitele din copaci :D! Sunt in fiecare an alea dar tot imi plac cel mai mult!

Anonim spunea...

E super tema. Să o stăpâneşti cu plăcere ;)

Ireena spunea...

Multumeeesc! A fost cam singura data cand am vazut un sablon and I knew IT was THE ONE :D!

Trimiteți un comentariu