14 decembrie 2008

Let's learn Japanese, shall we?!

Daca si voi sunteti intepeniti in fata calculatorului duminica seara si va simtiti vinovati ca pierdeti timpul aiurea [this happens to me a lot] aveti aici un site foarte dragut de invatat limba japoneza.
Explica foarte ok si are si joculete destul de interactive pentru a procesa mai bine informatia.

Aveti:
- aici - the hiragana quiz - preferatul meu... a iesit soarele de foarte multe ori
- aici - the katakana quiz - nu prea preferatul meu...
- aici - kana memory game
- aici - kana invaders game

Vad ca au introdus si o prima lectie de conversatie in limba japoneza. Nu foarte exacta si corecta, dar merge! Pentru un prim contact cu limba japoneza si pentru cei care vor sa repete ce au invatat acum un secol la facultate e perfect! Enjoy!

6 comments:

Dee@ spunea...

Aici m-ai pierdut :D
Aş învăţa-o dar...nu ştiu dacă îmi ajută. Abia am învăţat greceşte ca lumea :phew:

Anonim spunea...

Multumesc mult Irina san.
どうも ありがとう ございます いりな さん
Chiar ma intrebam demult cand o sa apara. Am avut tentative cand eram mai tanar, dar m-am lasat. Nu pentru ca e grea, chiar gramatica e mai usoara ca a noastra, dar nu prea aveam "interlocutori" :)

Ireena spunea...

@Dee@ Ajuta... cum altfel poti sa intelegi animeurile :D?!

@Cuzu いいえ. にほんごを はなしますか.
Si da, lipsa interlocutorilor se simte cel mai acut atunci cand vrei sa inveti limba japoneza. Mie imi place cel mai mult scrierea lor. D-aia m-am si apucat sa invat japoneza! Intr-adevar, n-am mai repetat de vreo 2 ani dar mai e timp!

Zuzele spunea...

私はキス!幸せな休日や幸運を祈る!

Tradu ce ti-am zis! :D

Ireena spunea...

Nu stiu decat katakana si hiragana [silabarele]. In afara de cateva particule pe-acolo n-am ce sa-ti traduc ;))! Dar daca google translator are dreptate mi-ai scris: Kiss me! Good luck and happy holidays! :))
>:D< Sarbatori fericite si tie! Te pup!

Zuzele spunea...

Deci sunt mai tare decat tine la japoneza :D :))) Google translator este foarte destept :)) Cu drag!

Trimiteți un comentariu