12 decembrie 2008

Concurs, concurs, concurs!

Pe principiul omg, omg, omg, primul meu concurs online! Magazinul ebu.ro face un concurs la care eu voi fi participand. Este cam al treilea concurs pe bloguri pe care l-am descoperit eu in perioada asta si am zis ca daca tot ma rog sa castig la ceva, trebuie sa si particip!

Am privit totul din perpectiva unui cumparator. Si cum imi permit sa visez mi-am zis ca o sa achizitionez un laptop pentru mine, un telefon mobil si un cadou surpriza pentru cineva pe care va trebui sa-l gasesc pe site.

Ca aspect este armonios, culorile se imbina bine si are un look profi [din punctul asta de vedere poate sta linistit langa competitori precum PCGarage.ro, emag.ro, PCFun.ro si cel.ro]. Fiind prima oara pe site, am cautat sa ma familiarizez cu butoanele si sa caut [fiind Craciunul] pagina de promotii si cadouri.

E o reclama destul de sesizabila cu promotiile site-ului pe home page insa apar doar 4 produse, deci daca nu m-am gandit sa cumpar cadou un LCD, un aparat foto, un sistem audio sau un monitor LCD, I'm screwed. Personal as adauga un buton cu promotii sus, pentru a crea macar impresia ca oferim promotii, mai ales in perioada asta cand toate site-urile se bat in reduceri si cadouri. Mi-a placut promovarea de pe PCFun.ro, pe care ar putea sa o ia ca exemplu.

Sunt fericita totusi ca am gasit in josul paginii 'Un cadou binevenit'. Waaa, how did they guess?! Link-ul in schimb ma duce catre Produse de ingrijire corporala. Is that a hint?

Nefiind fan produse de ingrijire corporala, imi caut produsele mele. Dau click pe pagina de notebook-uri, ma impresioneaza pozitiv bara de filtrare a produselor din stanga si faptul ca poti vedea produsele fie grupate cate 4, fie listate si cu mai multe detalii.

Trecand peste momentul pozitiv observ oferta de laptopuri - HP, Benq, Sony, MSI, Acer, Fujitsu Siemens si Lenovo. Nu stiu altii cum sunt, dar eu sunt fan Dell, Toshiba iar cateva laptopuri Apple, macar sa-mi continui visul frumos, nu ar fi stricat. Asus, este inca un brand care nu e de gasit, iar netbook-urile lor ar fi facut furori de sarbatori. Trecand peste snobismul meu si peste faptul ca in realitate nu mi-as cumpara vreodata vreunul din brandurile de mai sus [Sony Vaio nu se pune - pe el nu l-as cumpara din cauza pretului. Si daca as avea atatia bani mi-as cumpara Apple nu Sony] am intrat pe cateva produse pentru a-mi face o parere. Mi-a placut butonasul cu verificarea disponibilitatii produsului si nu mi-a placut faptul ca la unele produse la garantie, aparea cere info. I just don't see it! Nu stiti ce garantie are produsul? Plus ca nefiind un lucru vital nimeni nu o sa sune special ca sa afle garantia unui produs si nici nu-l va cumpara fara sa aiba toate datele. Cel putin eu nu as face-o!

Tot la produse, ar fi foarte util un sistem in genul Fungift.ro. Atunci cand te duci cu mouse-ul pe produs sa aiba zoom pentru a-ti face o idee despre el. La unele produse un simplu click pe imagine nu e suficient. Ar fi fost util si un buton de back mai evident atunci cand intri intr-un subdomeniu.

Nu foarte impresionata de oferta de laptopuri trec la telefoane mobile. Vad un iPhone [ma intreb daca sunt distribuite legal, dar trec repede peste moment caci I don't actually give a fuck]. Ma amuz un pic ca la categoria produse similare de sub iPhone primul produs aparut este un Lg KP100 de 106,63 de lei. Da, sunt similare in sensul ca poti cu ambele sa dai un telefon si atat. Ar trebui sa nu fie chiar atat de random alese produsele similare.

Presupunand ca mi-am ales produsele, caut o pagina de contact, banuiesc ca este cea pe care scrie 'cum cumpar', gasesc niste numere de telefon si o explicatie la cum pot sa le achizitionez online. Mai aflu totodata si ca la o comanda mai mare de 100 de lei livrarea e gratuita. Nu mi se zice insa cat costa livrarea daca nu comand de 100 de lei si nici daca pot sa ma duc la un sediu sa-mi ridic singura produsul.

In rest, totul bine! Multa bafta si produsele alea raman pe wishlist-ul meu pentru perioada de dupa criza! Si apropo de wishlist, nu-i frumos ca puneti oamenii sa se inregistreze pentru a putea adauga produse ;)!

8 comments:

Anonim spunea...

Lol. Si eu bagat unul. :P

Ireena spunea...

Waaa... rivali pe fata :D!

Anonim spunea...

Succes, succes, succes! :)

Ireena spunea...

Multumeeesc :D!

Anonim spunea...

Bafta multa! M-am bagat si eu. Who knows... Mie tipii mi se par chiar ok, mai ales ca azi am si luat ceva de la ei...

Ireena spunea...

Multumesc! Si tie! Da, si mie mi s-au parut ok. Sper sa fie asa si pe partea de relatii cu clientii si service. Mai ales ca eu am experienta celorlalte magazine online care nu este dintre cele mai bune :)!

Anonim spunea...

Mie aia mi-a placut (partea de relatii cu clientii), ca de aia m-am si decis sa scriu de ei. Si si eu am avut experiente oribile in ultimul timp cu ale noastre magazine onlien. Niste verze virtuale!
Oricum, foarte, foarte amabil tipul cu care am vorbit. Pai eu in locul lui ma bagam undeva la faza cand am vrut sa schimb produsul la doua ore dupa ce l-am comandat...

Ireena spunea...

:)). Mi se pare foarte ok ca a reactionat asa. E vital intr-o meserie ca asta sa ai rabdare cu tot felul de oameni [inclusiv cu nehotarati ca tine :D]. Adica imi pot imagina singura ca el in sinea lui ma injura dar macar sa nu mi-o arate :D!

Am comandat recent de la un alt site online si cat asteptam la coada sa-mi ridic produsul [vreo ora, cred], caci aveam nevoie urgenta de el si ar mai fi durat pana mi-l aduceau ei, auzeam discutiile cu ceilalti clienti. Primisera sms de confirmare ca le-a ajuns produsul sa vina sa-l ridice, iar tipele de-acolo, cu zambetul pe buze chicoteau ca hihi, n-au venit produsele. Nu stiu de ce ati primit mesaj, dar asteptati degeaba! Ma mir ca nu le-au linsat caci acest lucru s-a repetat la vreo 4 clienti numai in ora aia!

Trimiteți un comentariu