20 decembrie 2008

The Magic Drink

Citeam la BadPitzi despre licori. Si m-a facut curioasa ce licori mai bea lumea care a mai iesit in cluburi [nu ca mine o data la un an L-)]. In vremurile mele bune, cand party ppl inca mai avea un sens, beam Screwdriver [sau romanescul Surubelnita] - in traducere votca cu suc de portocale. Pentru diversificare imi mai luam Surubelnita verde - in traducere votca cu suc de mere.

Oricum, eu mi-s fan cocktailuri. Cuba Libre a fost ceva timp in gratiile mele, pana cand Cola nu a mai fost o alternativa la nimic. Evident, acum discutam in termeni 'inainte' si 'dupa' venirea pe lume a masinii. Cand esti singur mai poti, dar cand ai o masina de ingrijit, nu prea. Acum vorbim de Green Apple. Nu ma plang, dar parca nici Surubelnita nu e :D!

7 comments:

Anonim spunea...

Pe vremea cand puteam sa beau... beam orice apuca Liviu sa ia prin recolta (pentru necunoscatori, recolta e atunci cand unii isi lasa berea/orice alta bautura pe margine si altii vin si o iau)

Asta pentru ca tu nu prea m-ai vazut band :)

Anonim spunea...

A si bineinteles comentariul de mai sus a venit si deoarece sa zicem ca stiu ca tatal tau iti citeste blogul :))

Ireena spunea...

Mah, era suficient ca i-ai povestit azi mamei cum a intrat o tipa-n coma la un Revelion dat de tine, dar na :))))!

Cat despre licori... lol... e bine ca erai selectiv :))!

Anonim spunea...

păi înainte de...eram fan bere, de fapt întotdeauna am fost fan bere, sau gin tonic. în funcţie de stare şi locaţie. apoi a urmat perioada în care eram soferu' de serviciu aşa că-mi luam cola, green apple sau frappe. mda...fan frappe, le încerc peste tot dar încă nu l-am găsit pe cel mai bun. acum când nu mai conduc aşa des prefer cuba libre, dar în ultima perioadă testez tot felul de licori cu nume ciudate. mai bune sau mai puţin bune.
nu ştiu de ce, dar nu prea beau vodcă. hmm...trebuie cercetat!

Ireena spunea...

Nu prea mi-a placut niciodata berea. Decat aia neagra care era suficient de eficienta incat sa ma ameteasca dupa jumatate de sticla, so I gave up drinking it :D! Gin tonic nu prea, mai degraba votca tonica :D, iar frappe-ul e bun dar nu-mi tine de sete, so to say. Cuba Libre am baut atat de mult incat acum daca nu e facut cum trebuie imi dau seama imediat si nu-mi mai vine sa-l beau de oriunde :">.

Kata spunea...

Odata cu vara imi vine sa beau, toata marea si apoi sa ii folosesc sarea langa un shot de tequila, tai subtire lamaia... :D

Ireena spunea...

OH da! Those were the days :D! Exact ce ai scris tu e folosit in descrierea pozei mele de la profil, facuta de ziua lui Didi! Hihi!

Trimiteți un comentariu