10 februarie 2009

Ziarele sug!

Nu am vrut sa scriu despre subiectul Marian Cosma pentru ca oricum au scris altii inaintea mea, si au scris destul de relevant pe aceasta tema.

INSA:

Ma deranjeaza foarte tare atitudinea ziarelor. Da, toata lumea il plange, insa mai nou cu mentiunea 'De ce s-a bagat el in lupta cu aia?' [de parca el a ales asta].

Fratele meu a fost batut acum cativa ani, impreuna cu alti jurnalisti, intr-o parcare din Sinaia unde organizasera un eveniment pentru ziarul la care lucrau. Prima reactie a fost in marea parte a ziarelor - 'saracii jurnalisti'. Apoi [pentru ca fiecare ziar VROIA ceva nou] au inceput cu stiri de genul: daca jurnalistii au fost la un eveniment, inseamna ca probabil au si baut ceva - rezulta stirea JURNALISTII BATUTI ERAU BETI. Apoi, bodyguarzii le-au cerut sa plece din parcare, geamul le era aburit, nu au putut sa plece imediat - reiese stirea - JURNALISTII I-AU SFIDAT PE BODYGUARZI. Deci meritau sa si-o ia.
Pana la urma concluzia era ca jurnalistii au cautat-o. De ce s-au bagat ei in pumnii bodyguarzilor nu stiu carui mare mahar? Nu conta ca se aflau si ei in parcare de unde incercau sa plece cat mai repede, si ca geamul masinii nu se dezabureste in 2 secunde.

De-atunci mi s-a facut sila de astfel de stiri!

Iar acum, stirea cu Marian Cosma. Mafie, aia au sarit la bataie, saracul Marian. Prima reactie. Apoi, sportivii au luat apararea chelneritei. Adica, sportivii s-au crezut mari si puternici, au vrut sa faca dreptate cu pumnul - rezulta - SPORTIVII SUNT DE VINA!

Mi-e sincer foarte lehamite de astfel de ziare in cautare de senzational!

Desi nu sunt fan, Hotnews a scris foarte ok despre acest subiect!

19 comments:

Anonim spunea...

A scris pe ma-sa hotnews. Si hotnews si realitatea.net scriu stiri cu copy/paste si atat.

Ireena spunea...

Haide mai! D-aia am zis ca nu sunt fan, dar doar nu copiaza si editorialele :D! Ar fi culmea!

Anonim spunea...

E nu... ar fi in stare sa importe google-ul daca ar fi posibil.

ice4you® spunea...

Parerea mea despre profesionalismul presei din Romania, este cunoscuta si mereu am avut grija sa o spun, mai ales cand condamna oameni care nu au nici o vina sau deformeaza adevarul doar pentru a isi vinde ziarele scrise pe genunchi.

Fuck the all!

Anonim spunea...

Recunosc ca nu ma uit decat rar la handbal, dar toata faza asta m-a impresionat. Ca toate ziarele au transformat-o intr-un rahat mediatic deloc necesar, si asta-i drept. Cred ca sunt cativa cretini in pana de subiecte care abia asteptau unul ca asta. Le urez sa se duce unde le e locul, adica dracului.

Ireena spunea...

@Andrei Lol. Saracii!

@Ice from IceWorld Da. Stiu. Si eu am date din interior :). Eu lucrez de doar trei ani in presa, dar sora mea are cam 12-13 ani si am auzit multe. Iar faza cu fratele meu a fost din nou definitorie in acest sens.

@Bogdan Nici eu nu ma uit extrem de des la handbal [iar cand o fac ma uit la echipa nationala a feteleor], insa nu are cum sa nu te impresioneze intreaga poveste. Sa citesti comentariile de la articolul lui Alin. M-au emotionat un pic :)!
Si da, sunt convinsa ca presa de scandal de-abia asteapta astfel de subiecte :(. Le-ai urat bine :D!

Marcel spunea...

Eu iti multumesc. M-ai facut sa inteleg mai bine ce s- intamplat... sunt departe de tara si nu mai citisem ziarele, dar ti-am vazut blogul... e trist...

Ireena spunea...

Am citit ca esti departe de tara! Nici n-ai idee cat te invidiez ca esti in Thailanda :D. Visez inca din liceu sa ajung acolo. Sa pui poze multe, multe cand te intorci in tara :D! Deocamdata ma multumesc cu jurnalul de bord de pe blogul tau!

Anonim spunea...

Irina: 1 la mana - mergem la ski sambata si incercam sa strangem lume. Veniti si voi? 2 la picior - am dat de urma unei burse in indonezia de 6 luni pentru a studia diverse - arta (dans, muzica, pictura), limba Bahasa Indonesia si ma gandesc sa merg - apropo de faptul ca vroiai sa ajungi in partea aia a lumii...

Ireena spunea...

@Tropatrop 1 la mana - As vrea, dar nu putem sa venim la ski :(. Examene and all.
2 la picior :D - este geniala bursa aia - link me! Do you need a couple of friends there with you? :D

Anonim spunea...

sincer la ce mutra are (avea) cozma ala.. nu ma mira ca si-a luat-o. stiu cum sunt sportivii si ce atitudine au, deci sa o lase mai moale cu vrajealah

Ireena spunea...

Esti prost!

Ireena spunea...

Si ca sa si argumentez faptul ca esti prost: SI TU AI O ATITUDINE DE KKT, dar asta NU ma indreptateste sa infig un cutit in tine, nu?!

Foloseste naibii creierul ala si la altceva decat la executat miscari precum tastat automat niste aberatii pe Internet din lipsa de alta ocupatie!

Anonim spunea...

tipu mai avea antecedente in domeniu ca sa zic asa. cica mai fusese intr-o altercatie de genu. nu merita cutitu in el, n-am zis asta. doar ca nu ma mira ca se intampla chestii de genu. vrei sa-ti fac cunostinta cu un sportiv ?
cat despre creier lasa ca o sa-l folosesc eu si la altceva, tu vezi ce faci cu al tau. cat despre ocupatii fiecare cu ale lui.

Ireena spunea...

Hm. Asa e. Mai bine stam sa ne calce tiganii in picioare si sa devenim niste sclavi. Altfel o sa avem 'antecedente'.

Multumesc pentru oferta, dar cunosc si eu sportivi [daca tu ai avut 'norocul' sa cunosti un sportiv cocalar nu inseamna ca toti sunt la fel].

M-am linistit acum ca o sa-ti folosesti creierul si la altceva. Credeam ca aruncatul cu noroi in oameni morti e principala lui indeletnicire.

Anonim spunea...

Fratele tau a fost batut de bodyguarzi unui tip pe nume Margarit, nu?

Ireena spunea...

Dap.

Anonim spunea...

urat. politia a facut ceva ? deobicei nu si nu stiu de ce mai intreb, dar totusi...

Ireena spunea...

Da, Politia i-a tinut batuti si nemancati si nedormiti la sectie timp de vreo 10 ore sa dea declaratii. :|

Trimiteți un comentariu