19 februarie 2009

Zapp Easy - first hand review

L-am primit ieri, ca premiu de consolare, in urma concursului pus la cale de Zapp si Vali de la Capital. I like them :">!

M-am obisnuit nesperat de repede cu el. Nu am mai folosit pana acum telefon cu tastatura QWERTY, sau ma rog, vreun orice alt telefon prea multimedia [ideea mea de telefon insemnand sa arate finut, sa poate sa dea telefoane si sa scrie sms-uri - deci minimum minimorum].

Te obisnuiesti destul de rapid cu tastele, desi foarte mici si finute, iar Internetul merge uimitor de bine - nu am incercat insa Internetul mobil de la ceilalti operatori pentru a exprima o parere prea clara in acest sens.

Pana acum am folosit messengerul, unde poti adauga mai multe conturi deodata, lucru extrem de util pentru cei ca mine, cu zece mii de adrese, email-ul si browsing-ul. Cu browsingul m-am obisnuit un picut mai greu, unele pagini [precum site-ul meu de la serviciu] se incarca execrabil dar din cauza faptului ca sunt ele mult prea 'pline de informatii' si tampitenii in flash. Toate celelelalte site-uri pe care le-am incercat, bloguri si site-uri de stiri, s-au incarcat foarte bine.

Cu meniul te obisnuiesti, din nou, foarte usor, iar bateria tine cam o zi de utilizare intensa. Va dati seama ca am stat non-stop pe el, si eu si Alin.

Ca si specificatii tehnice - display de 262.000 de culori, memorie extensibila de pana la 4GB [oricum la achizitia telefonului primesti si un minicard SD de 1 GB], mp3 si mpeg4 player incorporat si Bluetooth.

Nu face poze, lucru care pe mine ma bucura foarte mult - am aparat foto pentru poze, iar optiunea asta la un telefon mobil mi se pare doar 'mancatoare aiurea de memorie', deci uselles.

Se spune ca poti adauga in el pana la 500 de contacte, eu am adaugat doar unul pentru a vedea ce optiuni ai si sunt multumita - nume, poza, mobil, fax, acasa, serviciu, grupul din care face parte, ton de apel, email, si memo. Suficient, zic eu.

Deci da, doar ma laudam ca l-am primit :D! Cam asa arata:


Sursa foto: pcnews4you.ru

4 comments:

Anonim spunea...

sa il stapaniti sanatosi :D

Anonim spunea...

Să-l folosești cu plăcere. Oricum iPhone rules :P And off the record... să înțeleg că ești mână-nmână cu Andrei.

Ireena spunea...

@dreampoet Lol. We will. Mersi!

@zats Multumesc. Si off the record, da :)!

Danys spunea...

link exchange , contacteaza-ma la stoica_daniel2008

Trimiteți un comentariu