6 februarie 2009

Lucky 13

Si cand spun Lucky 13 ma refer la numarul de zgarieturi pe care le-a strans masina mea de un an si sase luni incoace :D!

Azi a fost, in sfarsit, ziua in care le-am declarat la BCR Asigurari [pe care, btw, ii recomand]! Ieri am fost la brokerul meu de asigurari pentru a-mi mai plati o rata la Casco si am fost informata ca nu mai trebuie sa astept cu orele la Politie pentru fiecare zgarietura, ci ca sun la call center-ul BCR, ma programez si gata. Am sunat ieri, m-au programat pentru azi la ora 8, m-au intrebat ce probleme am, etc. Azi dimineata la fix ora 8 mi s-a dat de completat un dosar, a venit imediat si inspectorul BCR, a facut poze la masina, mi-a spus ce sa completez, mi-a recomandat service-uri si gata. Totul a durat cam jumatate de ora. Asta pentru ca a fost destul de mult de scris si de pozat :D!

Plus ca eu, fata finuta, am vrut sa declar doar o parte din zgarieturi, dar inspectorul a zis ca daca tot sunt acolo si am strans atatea, hai sa le declar pe toate :D!

Intre timp am sunat si la service-ul recomandat de ei si m-au programat pentru luni. N-am mai rezolvat de mult o chestie atat de repede! Ieri, de exemplu, am stat o ora jumatate sa scot niste bani de pe card la Alpha Bank!

9 comments:

Anonim spunea...

nu zice hop pana nu sari gardul, am stat eu o zi intreaga la un service asta-toamna, deci nu te bucura inca :D

Ireena spunea...

Pai eu nu am de ce sa stau atat. Mi-a facut programare la ora 9 si doar las masina. Oricum dureaza cateva zile pana mi-o vopseste :)!

Eu am facut comparatie cu service-ul Toyota, la care m-ar fi programat probabil peste o luna si la care nu ar fi contat oricum ca am programare, ci cate lanturi de aur am la gat si cu cine am venit acolo [stiu din proprie experienta]. Plus ca am auzit lucruri foarte urate despre service-ul lor, atat de pe bloguri, de la prieteni, cat inclusiv de la inspectorul BCR :)!

Anonim spunea...

Cred ca avea ochelari d-aia gen fund de sticla de sifon nenea ala, de a vazut numai 13 zgarieturi. Poate pe o parte... :D

Ireena spunea...

=)) A enumerat practic partile exterioare ale masinii [daca pe capota erau 4 zgarieturi, el a trecut doar una] - ca sa intelegi - trebuie sa repar:

- bara din spate
- bara din fata
- usa stanga fata
- usa stanga spate
- usa dreapta fata
- usa dreapta spate
- aripa stanga spate
- aripa stanga fata
- aripa dreapta spate
- aripa dreapta fata
- capota
- prag dreapta
- prag stanga

Anonim spunea...

Buna.
Te invit la un mini-interviu despre revistele pentru femei.
Intrebarile le gasesti la mine pe blog: Reviste si Bloggăriţe.
Te rog sa-mi trimiti raspunsurile pe e-mail.
Multumesc.

Ireena spunea...

Sigur. Ti le voi trimite probabil in cursul zilei de azi, cel mai tarziu maine!

Anonim spunea...

ce strângătoare eşti :)))

Anonim spunea...

=)))))))

fffff tare, don'soara =))

deci pe exterior nu mai ai nimic intreg, pe interior doar volanul si schimbatorul mai sunt ok.... auzi, 13 zgarieturi =))))

P.S. pune-i sa-ti verifice cutia de viteze, la mine si-a rupt ala de la service piciorul cu ea, was a fun moment =))))

Ireena spunea...

@o picatura :D Pai doar nu ma duceam asa, pentru o zgarietura, doua :">!

@Warchilde :"> Haide maaa, ca nu se vad asa rau.
Iar cutia de viteze, frana, etc, le voi verifica la inspectia periodica, nu acum :D. No money for that!

Trimiteți un comentariu