8 februarie 2009

Filmele de groaza... DE CE?

Cred ca unii s-au trezit intr-o dimineata si si-au zis 'Ah, lumea e prea intreaga la cap si sanatoasa psihic. Hai sa facem noi niste filme cu niste scenarii de te c...i pe tine de frica pentru a le trece starea de bine'. Si na, ii inteleg pe oameni. In lipsa de altceva si-au gasit o ocupatie.

Dar pe voi, astia de va uitati de buna voie si nesiliti de nimeni, ce v-a apucat? [eu stiu de ce ma uit - ma obliga Alin - iar uitat este impropriu spus avand in vedere ca am mainile la urechi si ochii inchisi]

Cam asa ceva:
Tocmai ce-am terminat de uitat la The Grudge 3 [Alin mi-a povestit si primele 2 Grudge, desi sincer, chiar nu simteam nevoia - e genul de film la care nu pierzi prea multe daca nu vezi primele doua episoade :|].

SPOILER ALERT [pentru cei care sunt suficient de inconsienti sa se uite la acest film] Au murit toti - cu exceptia a doua persoane care vor muri la inceputul filmului The Grudge 4 [sunt convinsa ca va exista pentru ca altfel nu-mi explic motivul pentru care astea doua persoane mai traiesc].

Fantome sadice, crime oribile si oameni ingrozitor de prosti. Frate, eu cand aud un zgomot neidentificat, mor de frica, aprind toate luminile posibile, urlu dupa cateva persoane [caci sansele ca eu sa fiu singura seara pe undeva sunt minime] si apoi uitam de zgomot :D! Fuck, what I don't know can't hurt me! Daca-i un hot, sa plece, nu vreau sa ma omoare si nici sa-l deranjez. Daca-i o fantoma, de ce, in numele lui Dumnezeu, as vrea eu sa o vad?

In filmele de groaza NU. Stiau ca au murit vreo 5 persoane in cladire [crime oribile si neidentificate], la un moment dat li s-a si explicat ca is fantome ucigase pe-acolo, iar ei ce fac? Nu se muta, DE CE S-AR MUTA?! si mai intra si ca idiotii in incaperi intunecate cand sunt singuri.

19 comments:

Anonim spunea...

Eu de cand am vazut prin clasa a patra, singura acasa, filmul Casa Diavolului, nu mai imi trebuie niciodata vreun film de groaza. Imi aduc aminte ca filmul era alb-negru si se auzeau niste sunete.....Prin liceu am mai vazut, impreuna cu fratele meu, Mumia. Ne-am speriat de ne duceam pana si la toaleta impreuna :)) Ce idioti :))

Ireena spunea...

Prin clasa a 2-a sau mai devreme, am vazut un film de groaza cu o casa bantuita, in care aparea un nene care rapea oamenii de langa o biblioteca enorma [exista un pasaj secret acolo]. N-am mai stat singura langa biblioteca si dulapuri inalte pana la liceu, cred :D!

Deci inteleg perfect :D!

Aaa, si numai melodia din Twin Peaks ma sperie ingrozitor [INCA :D], desi nu am vazut niciodata filmul propriu-zis pentru ca-mi era prea frica de piticul ala :D!

ice4you® spunea...

Eu urasc filmele astea, pentru ca eu simt nevoia de distractie/amuzameent cand ma uit la un film ... iar faptul ca ma sperie ... nu pot spune ca se potriveste foarte bine acestor termeni.

Si BTW ... Welcome to Iceworld blogroll :)

Ireena spunea...

Si eu sunt de aceeasi parere. Atunci cand ma uit la un film vreau sa-mi creeze o stare placuta, nu sa am cosmaruri o luna dup-aia.

Multumeeeesc! :D

Anonim spunea...

You're no fun :P
Filmele sunt foarte foarte misto, iti intaresc inima si iti scad sansele sa faci infarct mai incolo....asta presupunand ca nu iti crapa acum cand te uiti la ele =))))

Ireena spunea...

=)) Presupunand ca nu-ti crapa IN TIMPUL filmelor de groaza, sau DUPA ele cand ti se pare ca se misca totul prin casa, si cand ti-e frica sa te uiti in oglinda [si nu pentru ca esti naspa] ci pentru ca nu vrei sa iasa de-acolo vreo fantoma ucigasa :D!

Normal ca-ti scad sansele sa faci infarct mai incolo, pentru ca-l faci inainte :D!

Anonim spunea...

deci, sunt dezamagit...m-am bagat si eu ca orice om normal la ora 3 noaptea sa vad filmul... bezna, vijelie afara, boxe la maxim..conditii excelente pt un film de groaza si cand colo, dezamagire totala...

pai ce se intampla mah in filmul asta? vezi niste oameni dati cu pudra cum vin spre niste actori "speriati" si gata, ti se taie imaginea...pai zau asa, rusine obrazului, asta nu e nici film de speriat copii domne, Huooooo! :|

Ireena spunea...

:))))) Ce pot spun?! Eu nu sunt asa hardcore :D!

KamZara spunea...

Wow, thanks, nici nu stiam ca exista Grudge 3. Le-am vazut pe primele 2 (scared the shit out of me :)) si musai sa le vad pe toate, sa stiu colectia completa :D

Ireena spunea...

:)) Aoleu. Fa-ti repede un profil psihologic pentru a intelege DE CEEEE? :D

Anonim spunea...

De ce se uită unii la filme de groază? Din acelaşi motiv pentru care alţii se uită la filme romantice, poliţiste, indiene, telenovele. Nevoia de poveşti. Şi cum gusturile diferă, atunci şi poveştile diferă ;)

Ireena spunea...

Daaa, dar filmele romantice, si celelalte, spun povesti frumoase... creeaza un sentiment frumos, nu te sperie ingrozitooooor. Tocmai, eu gustul asta de povesti sadice si masochiste nu-l inteles :-s!

Ireena spunea...

*inteleg

Anonim spunea...

eu ador filmele de groaza :X:X:X imi place s ma uit la ele sunt inebunita d ele...si dak mai sunt si groaza groaza....::X:X:X:X:X:X

Anonim spunea...

eu sunt anonim:D zicetimi si mie cel mai tare film de groaza pe care l-ati vazut k eu ma-am uitat aproape la toate..in fiekare seara ma uit la cate 1:D

smith john spunea...

Super blogul !
Trailer+film+subtitrare filme gratis 2009
http://filme-gratis-2009.blogspot.com Intra si vezi !
Bafta in continuare !

Anonim spunea...

tare

Anonim spunea...

mie imi place foarte foarte mult sa ma uit la filme de groaza , sunt preferatele mele imi plac si ma fascineaza dar tot odata ma si sperie . Cand ma pliptisesc si nu am ce face ma uit la aceste filme dar mie nu imi plac orce film sunt unele care imi plac destul de mult - masacrul din texas - casa celor o mie de cadavre - pananormal activity .. sunmt f . multe filme si imi plac unele .

Anonim spunea...

What a material of un-ambiguity and preserveness of
valuable know-how on the topic of unpredicted feelings.

My web-site: Click Here

Trimiteți un comentariu