12 februarie 2009

Gone offline

I probably suck, dar din cand in cand imi place sa sterg oameni din messenger, de pe facebook, linkedin si hi5.

Nu am simtit niciodata ca am mai multi prieteni cu cat lista mea de messenger depasea suta, sau cu cat add-urile de la cunoscuti deveneau din ce in ce mai dese pe site-urile de socializare. Dimpotriva. Cu multi nu mai vorbisem de secole. Asa ca, din cand in cand, imi place sa sterg oameni de care nu-mi pasa, oameni care nu au ce cauta in prezentul meu, oameni cu care nu am mai vorbit de o gramada de timp si cu care ar fi mult prea ciudat sa vorbesc acum, oameni ale caror statusuri sau poze pitipongesti ma scot din sarite.

Nu mai trebuie sa spun ca nu inteleg de nicio culoare oamenii care au cate 500 de contacte in lista de yahoo messenger. Pentru ce? Ce nevoie acuta de comunicare puteti avea pentru a tine atatia oameni in lista - majoritatea cu statusuri sau poze enervante, oameni cu care nu mai ai nicio legatura si oameni care tin doar si doar de trecut?

Eu pur si simplu nu vreau sa-mi irosesc energia cu asa ceva.

Sursa foto: rachelcreative.files.wordpress.com/

4 comments:

Anonim spunea...

finally, cine care gandeste :D

am o lista de ignore mai mare decat lista de messenger...si da, am si eu masochismul sa-mi golesc lista de mess/agenda de telefon/whatever else uneori :))

Anonim spunea...

al draq, cand vrea eu sa-l posteze nu-l posteaza :)))

evident, era "cineva care gandeste", pentru ce-i ce nu-ntelege :D

Ireena spunea...

Ah, da... uitasem de agenda de telefon :D. Aia e cea mai supusa stergerii... mai nou nici nu mai salveze numere de telefon decat foooarte rar. De ce atunci cand caut pe cineva urgent in agenda sa ma prost dispun cand dau peste vreo persoana de care nu-mi face placere sau dau? :D

Anonim spunea...

la mine e alta problema...de ce cand caut pe cineva in agenda sa ii gasesc 10 numere? :)))

Trimiteți un comentariu