30 iulie 2008

Suggestions needed...

Pe ideea 'Au scapat de sub zavoare: lenea, rautatea si trufia!' vom vorbi noi astazi despre gelozie [stiu, stiu, de fapt chiar n-are nicio legatura, dar e la fel de rea - plus ca, promit ca le voi lua pe rand si pe celelalte care stiu eu ca salasluiesc intr-una mica Irina, in speta eu].

Ok, ai descoperit-o, o accepti ca e a ta, dar la un moment dat te plictisesti si devine agasanta, te sacaie si apoi te cuprinde si brusc [de fapt, nu chiar asa de brusc] vrei sa scapi de ea [ca de orice alt lucru agasant si enervant]. Deci... cum o omori?

Si tre' sa mentiontionez ca nu e vorba de neincrederea in 'the other', ci de neincrederea in 'the otherS'. Ca pe 'the other' il cunosti si ai incredere in el, dar pe 'the otherS' nu. Doar nu vreti sa am incredere in oricine :-s.

11 comments:

Anonim spunea...

1. Gelozia NU este rea, este chiar creatoare.
2. "vrei sa scapi de ea [ca de orice alt lucru agasant si enervant]" - consider ca este mai o.k. sa ACCEPTI ca exista si va exista, nu sa te ZBATI sa scapi de dansa, de Doamna Gelozie. Cu cat te zbati mai mult, cu atat o vei intarata si o vei hrani. Las-o sa "balteasca", se va reduce singura.
3. Gelozia nu vine din neincrederea in "the other(s)", ci din neincrederea in TINE INSUTI/INSATI.

In rest, pe cand o bere Irineta? Maine cant in Hazard, if interested. :D

Didi spunea...

cea mai importanta chestie de constientizat in astfel de situatii este ca NIMIC nu se poate intampla celuilalt fara ca el sa fie de acord. deci varianta "in tine am incredere dar e lumea asta rea si o sa te corupa" e o prostie, ca se reduce tot la "pai cum, n-ai incredere in mine ca sint destul de matur/te iubesc destul de mult blabla ca sa imi dau seama de planurile malefice si sa nu cooperez?".

cunosc exact situatia :). si eu duc exact aceeasi munca de convingere

alex - gelozia este creatoare in sensul ca-ti seaca ficatii intr-o sumedenie de moduri sadice. acuma depinde de nivelul de masochism al fiecaruia, i guess :)).

am mai auzit de oameni (obisuniti) care cinta in hazard. sint la inceput baietii, nu :))?

Ireena spunea...

@alexul
1. Ba e rea maaa.
2. Hm... eu ma indoiesc :D.
3. Oarecum :D
Maine insemnand 1 august, vineri? Hm, negociez cu Alin si vedem :P. Ce o sa canti frumos?

@didi
Duci aceeasi munca de convingere evident pe partea cealalta a baricadelor :D. Stiu ca e tampitica ideea cu I trust him dar I do not trust the others... incerc s-o omor si pe ea. Pana la sfarsitul zilei voi fi fost un criminal in serie :D.
De nivelul meu de masochism nu vom discuta... inca :D, urmeaza si el dupa gelozie. Ii vom dedica un post.

Anonim spunea...

@Didi

Gelozia creaza pasiune. Si DUPA ce trece gelozia (din proprie sexperienta vorbesc si din dialoguri interminabile pe tema asta cu `n` oameni), iubirea/pasiunea vor fi mai mari. Desi, mdea, sunt si sadic si masochist.

Unde nu exista gelozie, nu exista interes. Cel putin asa vad eu situatiunea. :)

Cheers

PS- sa multumim in cor Irinetei pentru ocazia de a debita astfel de fineturi pe undeva. In timpul muncii, evident! :D

Anonim spunea...

Cum zicea cineva p-aici... gelozia nu tine de celalalt ci de tine in 99% din cazuri (stiu pentru ca sunt gelos din cale-afara :P), si e practic un complex cu privire la propria persoana si cauti motive pentru care celuilalt i-ar placea mai mult de altcineva decat de tine. Complexele de cele mai multe ori nu sunt proprii, nu ti le formezi singur, ci le imprumuti de la oamenii din jur. Nu doar asta cu gelozia, ci oricare ar fi complexul respectiv.

Intotdeuna mi s-a parut ca un om puternic este unul care reuseste sa nu imprumute 'fricile' celor din jur.

Cred ca esti vindecabila prin reciprocitate... adica sa ma vindeci tu pe mine si eu pe tine :)

Si da, uite ce fac eu in loc sa muncesc :P

Anonim spunea...

Munca, bratara de aur! Munca innobileaza! Munca face pe om...OM! Munca e scoborata din Rai! Munca te TRIMITE in Rai! (asta-i de la mine) Munca intinereste!

Ireena spunea...

@alexul1
Mmm... Da, asta ar explica multe :D.
Asa, asa... cu placere :P. Sa cresti mare! Normal ca in timpul muncii, doar nu as vrea sa ai subiecte mai tari decat in ziarul nostru minunat :D. Tot ce tre sa faci ca sa ne despasesti la subiecte pe IT este sa nu mai pleci la bere de la ora 2.


@andrei
Stim, stim cu gelozia :p.
Insa nu cred ca sunt complexe pe care le imprumuti de la oamenii din jur ci complexe pe care acestia ti le induc. Atunci cand ti se repeta de 10 mii de ori in copilarie si adolescenta ca esti prost, urat si idiot e cam greu ca tu sa ajungi un adult cu incredere in sine, in general vorbind 8-|.
Dar iei... sunt vindecabila :* :x.


@alexul2
Pfai, cata - i n s p i r a t i e -. Adevarul e ca varianta ta e cea mai aproape de realitate. Maaa... azi nu s-au dat rezultatele Orange? N-ar fi trebuit sa ajungi in Rai deja?

Anonim spunea...

Pai o zi la DailyBusiness.ro (reclama pe fatza, deloc ascunsa!) este ca in RAI! (zic asta ca-i sefu` pe aproape, evident, hahaha) Ce ma, nu v-am depasit deja ca redactare si subiecte pe IT si NewMedia??? Io asa am auzit in piata, hahaha! :D

TRAIASCA GELOZIA! Ma refer la cea nefondata, evident. :)

Ireena spunea...

@alexul
Alex, Alex hai sa ne folosim un pic intelectul. Stiu ca poti [am vazut rezultatele la testele alea de inteligenta, altfel n-as fi crezut :D].
Daca tot ce tre sa faci sa depasesti 4 oameni care muncesc de la 9 la 6 este sa nu mai pleci la bere la ora 2 (lucru pe care-l faci f rar) nu inseamna ca i-ai depasit deja? Ce ziceam eu acolo? Tztztztz! Te LAUDAM maaa! Astept multumirile!

Anonim spunea...

Enjoy the club!Ma intreb daca exista vreun loc in Buc unde se reunesc "Gelosii anonimi" pentru terapie:)Incerc sa fiu autodidacta la acest capitol,dar nu-mi iese intotdeauna..Iar la faza cu "increderea din copilarie" iti dau dreptate.
Trecand peste acest subiect complex..fain blog-ul, Irina, o sa continui sa-l citesc! Poate ne si revedem prin vreun club.

Ireena spunea...

@Oana Acolo-mi fac abonament, daca exista :D! Si eu incerc sa fiu autodidacta, doar ca nu-mi iese tot timpul!
Multumesc mult! Ma bucur si da, poate ne mai revedem prin vreun club!... poate nu cel al Gelosiilor Anonimi :D!

Trimiteți un comentariu