28 iulie 2008

Disclaimer...

'Privit din afara' [ca s-asa asta e vorba preferata a surorilor mele :)] blogul meu are numai posturi negative in ultimul timp :). Do not worry, little one! Io îs chiar happy... sincer, n-am mai fost de mult atat de fericita! Dezorientata si imatura, dar totusi fericita! Nu-s neaparat genul care sa creada ca 'love is all you need' dar chiar ajuta foarte mult daca printr-o perioada ca asta esti multumit pe plan personal.


Daca posturile mele negative vizeaza pe cineva promit ca voi specifica numele. Am observat ca intotdeauna cand scriu ceva general de rau multa lume se simte vizata :D... si serios ca de oamenii care-mi citesc blogul imi place mult de tot :*. Deci nu e vorba de niciun atac ascuns [marcel :))].

5 comments:

Anonim spunea...

we like you too:*

Anonim spunea...

da,da...ştim cum e cu perioadele astea. şi cu celelalte

Ireena spunea...

@oana :D :*

@o picatura Si trec? \:D/

Marcel spunea...

Ma simt flatat pentru ca este a doua oara cand intr-un post al tau faci trimitere la mine...

Posturile tale nu mi se par negativiste, ci doar realiste (si asta include implicit si o parte negativa...) trasmitand ce vrei, ce simti, ce vezi...

Atacat nu m-am simtit (iar legat de "comentariul nefacut", nu e prima data cand as scrie, dar nu mi se pare ca mai ai nevoie de alte "sfaturi" si nu-mi place sa scriu doar de drag...)si chiar daca ar fi asa... nu-mi e frica! :P

Citesc blogul tau pt ca imi place stilul, mai ales ca - din cate stiu eu - nu ne cunoastem!
'Seara!

Anonim spunea...

păi...cam trec. şi unele şi celelalte.

Trimiteți un comentariu