13 iulie 2008

Sa bem!

Pragmaticii se simt superiori! Se simt superiori pentru ca ei sunt incapabili sa exprime ceea ce simt sau incapabili sa simta! Deci incapabili sa fie raniti emotional! De cand a devenit lipsa de sentimente o virtute?

Pentru ca pur si simplu rasfoiam diverse bloguri si vedeam cum oamenii 'se pisha' pe ele de sentimente, pe oamenii care iubesc, se pisha pe toti, pentru ca lor nu le pasa de nimic sau pur si simplu le pasa prea mult de ei insisi [nu Alex, chiar nu-i vorba de atitudinea ta negativista si de faptul ca esti pe lista mea neagra ;)].

Si prin Vama, de data asta, am incercat sa fiu atenta la cei din jur [incercam sa o gasesc pe Kamzara], desi in general tocmai asta-mi place in Vama. Faptul ca intotdeauna sunt doar eu si persoanele pe care vreau sa le vad [adica oamenii din grupul meu]. Restul nu conteaza. Nu ma intereseaza punkerii, nazistii, rockerii suparati, drogatii, sau cocalarii care se mai perinda pe-acolo. Pentru ca pana la urma asta este sentimentul de Vama.

Dar sa revenim. De data asta, cu ochii foarte vigilenti, cautam persoane [mai bine nu o faceam caci pe kamzara tot nu am gasit-o, si in schimb am vazut altele :D]. Persoane imbracate in stilul 'unic' adoptat de toti 'unicii'. Non-conformist si deosebit, la fel ca toti ceilalti :). Oameni la care se vedea ca, daca le ceri un foc, se uita la tine de undeva de sus. Pentru ca ei sunt speciali, deosebiti si iesiti din comun. Ei gandesc filozofic si se imbata pentru ca viata nu va fi niciodata suficient de buna pentru ei. Pentru ca viata nu le va da niciodata ceea ce vor! Pentru ca in lumea lor mica, in care ei sunt Dumnezeu, nimeni nu le poate atinge superioritatea si gandirea neinteleasa!

16 comments:

scors.agra spunea...

:)) chiar nu ma asteptam sa ma regasesc in alte posturi... chiar nu stiu ce m-a manat sa citesc acum... cred ca e faptul ca am observat ca mi-ai lasat un comment la unul din posturi :p

aikisan spunea...

Bine ai venit in fan clubul zeilor coborati printre noi :)

Ireena spunea...

@scors.agra Loool. Un comment de acum aproape un an? :))

@aikisan Pf. Mersi, mersi :). Dar nu cred ca o sa-mi placa acolo. Dupa cum ziceam... ignorance does rule!

Anonim spunea...

Stai sa zic. Stai sa zic!

Ma pish. Pe toti si tot, fara discriminare.

Scuzat cuvantul "discriminare", de pe acest blog.

Merci Irinaaaa si PASTE FERICIT! Si da ba, imi placu`, chiar de-s "pe lista ta neagra".

Ireena spunea...

Lol. Mah, tu nu d-aia esti pe lista mea neagra :D.

Anonim spunea...

Hai ca stiu io ca de fapt si de drept, nu-s pe lista ta...;) :D Te dai si tu mare, ietete la ea...:D

Ireena spunea...

Eu ti-am zis intotdeauna ca e bine sa fii optimist, dar nici chiar asa ;).

Anonim spunea...

Ia uite ba, ii dau un deget si ia tot...tztz... Eu-s de vina, trebuia sa te educ mai bine! :D sic-sic! Lasa, dau o bere, un cartof si-o patlagica si imi CUMPAR iesirea de pe lista, daca cu chestii clasice nu mere! :D

Ireena spunea...

Nu mai conteaza a cui e vina :p. Bere, cartofi si patlagica is clasice, femeie... incearca de la masina, vila, casa pe plaja in sus ca sa te iert!

KamZara spunea...

Subsemnata a fost in Neptun, puteai sa ma cauti pana ameteai :))

Ireena spunea...

:)) e bine asa.

Anonim spunea...

alexul-le :P, pun o pila sa te scoata de tot de pe lista... mi-a placut super mult de tine :)

Ireena spunea...

Pf... 5 minute v-am lasat singuri si uite ce s-a intamplat. 5 m i n u t e ;)).

Didi spunea...

lasa bai pantero, n-ai vazut ca aparentele inseala :D?

Andrew spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

=)) hai maaaa, eu nu eram atat de periculoasa nici macar cu ala pe mine :D.

Trimiteți un comentariu