6 iulie 2008

1.000 de dorinte... sau lipsa lor...

Fuck... my life is purposeLESS!!! Pana acum mi se parea totul foarte simplu...

1. Intrat la liceu - check
2. Luat bacul - check
3. Intrat la facultate - check
4. Angajat - check
5. Terminat facultate - check
6. Luat licenta - pending


Erau lucruri la care ma gandeam cu groaza, dar macar erau mici scopuri pe care trebuia sa le bifez ca apoi sa pot sa ma premiez... pe principiul, braaavo, Irina, ai mai evoluat un pas! And now what?! Acum nu vreau nimic concret! Nu as putea spune nici macar ce vreau sa primesc sau sa-mi cumpar de ziua mea! Am scopuri, dar nu teluri, si in niciun caz nu am si nu cunosc modalitatea prin care sa ajung la ele!

7 comments:

Anonim spunea...

Ce ai enumerat tu acolo nu erau scopuri ci mijloace... alea doar te ajuta in a alege ce faci mai departe. Si nu cred ca oamenii care au completat lista asta sau una asemanatoare dar mult mai lunga se simt impliniti... scopurile sau telurile pot fi unele foarte marunte si nesemnificative pentru alte persoane dar pe tine sa te faca cea mai fericita din lume. Gandeste-te care sunt alea si poate refaci lista :)

Ireena spunea...

Nu neaparat ca te simti implinit cand le termini, dar macar pare ca ai un plan! Si ca urmaresti ceva! Si ca viata ta are un sens! Dar da, ii voi gasi un sens ;)! Si voi reface lista ;)!

Anonim spunea...

Barbat/femeie - check/pending
Casatorie - pending
Copii - pending
Nepoti - pending
Moarte - pending

Atat maica. Si mai zici ca nu ai scopuri majore, haha! :D

PS- Si da, abia astept sa cad sub masa. La Bama Beche.

Ireena spunea...

Lol... astea-s indepartate maaaa :">. Stiu ca fac 23 de ani dar sunt inca tanara :D. Oricum, pana in prezent am stabilit macar ca o sa am doi bebe... neaparat fete si neaparat gemene ;)). [ma lupt ca pe una din ele sa o cheme Lorelei]. Tu vezi ce fac barbatii astia din oameni?! Tu vezi?!

Pf... si de ce sa cazi sub masa cand poti sa dansezi pe masa? Desi nu cred ca tu o sa poti pentru ca acolo voi fi eu :D.

Anonim spunea...

Lorelei suna ciudat rau. Dar ok daca pe a 2-a o cheama Ivona :P


Si masa e deja rezervata, ma dau jos doar daca e rock pentru ca e greu cu echilibrul, bautura si datul din plete :P

Ireena spunea...

Haha... tu chiar nu vrei sa le dai nicio sansa pentru o viata sociala normala, nu?

E usor de rezolvat asta. Bei o bere si gata :D.

scors.agra spunea...

fericire - due to revision

Trimiteți un comentariu