9 iulie 2008

Officially over... or starting...

A inceput acum doua saptamani, a crescut treptat si a avut apogeul ieri. L-am cunoscut pe el [:x], am avut absolvirea, am sarbatorit in Vama, am luuuuuat licenta, am mancat cea mai buna pizza in Tirgoviste si la sfarsit de saptamana merg in Vama unde voi implini 23 de ani :D. A, da, de starea mea de fericire vorbeam.

Si de data asta incerc sa nu mai fiu paranoia si sa imi explic ce se petrece in capsorul meu mic caci e clar ca nu voi ajunge la o concluzie.

Tot de azi voi incepe sa-mi caut de lucru in alt domeniu... habar n-am ce vreau sa fac dar sunt desteapta, municitoare, am experienta 2 ani in presa deci n-are cum sa fie prea greu :D. Astept oferte si idei!

6 comments:

Anonim spunea...

merge mai mult partea cu starting:) daaaar, ce imi place mai mult e faza ca e starting alaturi de cineva:D...si te faci si maaaaare...numa' motive de bucurie:p

Ireena spunea...

Dadada :*

Anonim spunea...

me happy ca tu esti happy. me sad ca ti-am dat un add si n-am primit nici pana acum un rasp. me looking for a job too, so...daca gasesti ceva si nu-ti place poti sa-l arunci la mine.

Anonim spunea...

Iii... problema cu add-ul am rezolvat-o :D. Clar. So we are both officially looking for a job. Tu ce vrei sa faci?

Anonim spunea...

păi...nu ştiu...şi-au trecut deja două luni :D dar o să încerc publicitate. nush dacă asta mi-e menirea :))), însă sper să se prindă ăia la interviu şi să nu mă lase să fac vreo prostie. eu mă bazez pe ei

Ireena spunea...

:)))) ce complicat suna 'menirea'. pf, tre sa fie ceva care sa nu-ti ocupe tot timpul si care sa-ti faca placere. Publicitatea suna foarte bine din exterior.

Trimiteți un comentariu