9 martie 2009

Schimbari multe la Cosmote

In ordinea inversa a aparitiei, bineinteles. Si evident, inca nimic oficial.

1. Germanos si Cosmote isi vor integra operatiunile de marketing. Nu se stie insa ce se va intampla cu directorii de marketing actuali ai Cosmote si Germanos.

2. Directorul general al Germanos a plecat deja pe functia de director comercial la operatorul bulgar Globul, care face parte tot din grupul OTE.
Am scris despre asta aici: Directorul Germanos Romania a plecat in Bulgaria ca director comercial al Globul
Tot azi a scris si Business Standard pe acest subiect. De fapt, ei au scris primii, eu doar am dezvoltat subiectul si am dat putin mai multe detalii.

3. Deutsche Telekom ar putea intra pe piata din Romania. Mai multe cititi aici: Seful ANC: Deutsche Telekom si-a manifestat interesul de a patrunde pe piata romaneasca.
Pe surse, stiu ca din 2010 Cosmote o sa devina T-Mobile. N-am scris asta in stire pentru ca declaratia oficiala a lui Liviu Nistoran era mai interesanta.
O analiza foarte interesanta pe subiect a scris Seceleanu in ZF: Gigantul Deutsche Telekom isi clarifica planurile de dezvoltare pentru Romtelecom si Cosmote.

Din 2010, piata de telecom se anunta mai palpitanta decat pana in prezent! Poate se va renunta si la monopol, si poate lumea va intelege sa aleaga operatorul in functie de oferte, nu in functie de 'hm, majoritatea prietenilor mei l-au ales, deci hai si eu'.
In curand, o surpriza in acest :)!

0 comments:

Trimiteți un comentariu