28 martie 2009

Curatenia de primavara

Eu nu ma voi putea duce, pentru ca am un nas de protejat, insa am fost anul trecut cu prietenii si chiar a fost util si distractiv. E un sentiment foarte dragut sa vezi Gradina inainte si dupa, si chiar era o diferenta. Aveti mai jos mail-ul trimis de cei care organizeaza evenimentul:

Pe 4 aprilie 2009 te invitam in Gradinile Botanice din Bucuresti, Cluj-Napoca si Craiova la “Curatenia de Primavara”, un eveniment organizat in fiecare an de Asociatia Team Work. "Daca ai mai participat pana acum, stii ce zi grozava a fost ziua curateniei! Daca nu ai mai participat, acum poti fi unul dintre cei 400 de voluntari care vor vizita “activ” gradinile botanice din orasele lor! Programul este intre 9.00 si 17.00 (cu pauza d pranz ;). [si se poate pleca si mai devreme daca sunteti ocupati, iar oamenii iti pun la dispozitie apa si mancare n.r.]
Tu vino cu pofta de munca si prietenii, noi aducem uneltele, muzica si ... gradina!
Ce trebuie sa faci?
Anunta-ti prietenii si inscrie-te pe www.teamwork.org.ro in perioada 26 martie – 2 aprilie 2009!
Ne vedem in Gradina!
Echipa Team Work

2 comments:

Zuzu spunea...

Draguta si binevenita initiativa, pacat ca prin Brasov nu am auzit de asemenea evenimente.

PS- Sa te faci bine!!! Nu stiu exact ce ai patit, citesc eu imediat, insa sa ti se vindece nasucul :-)
Zuzzzz

Ireena spunea...

Multumesc mult!

Si da, initiativa chiar mi se pare laudabila. Plus ca a fost organizat destul de bine totul si s-a muncit cu spor :D. Pe la ora 16 eram terminati de oboseala... incercam sa mai ridicam niste frunze rebele caci mai mult de-atat nu mai puteam :D!

Trimiteți un comentariu