10 martie 2009

Leapsa 2 - de la Didi

Si ca sa schimbam un pic sfera de IT&C, stiu, v-am plictisit ingrozitor cu calculele :D [I just happen to enjoy them], facem cea de-a doua leapsa de la DIDIIII!

SUNT: pierduta in spatiu si confuza
AŞ VREA: sa pot folosi optiunea de pauza, fast forward si rewind
PĂSTREZ: prea putine. Mai mult arunc.
MI-AŞ FI DORIT: o gandire mai putin rupta de realitate
NU ÎMI PLAC: idiotii din trafic
MĂ TEM: de mediocritate
AUD: sunete ciudate noaptea. No really!
ÎMI PARE RĂU: nu stiu ce-am facut aseara! Am zis de nu stiu cate ori...
NU SUNT: perfecta
DANSEZ: de fericire si in cele mai tampite momente
CÂNT: la volan
NICIODATĂ: nu spun niciodata
RAR: gatesc
PLÂNG: non-stop!
NU SUNT ÎNTOTDEAUNA: cea mai placuta fiinta din camera
NU ÎMI PLACE DE MINE: cand reactionez impulsiv si copilaresc
SUNT CONFUZA: DA! N-am mai spus asta?
AR TREBUI: Sa nu mai fiu confuza! Doooh!

0 comments:

Trimiteți un comentariu