5 octombrie 2008

Freedom, baby!

Nu am inteles niciodata dorinta oamenilor de libertate absoluta. Sau poate nu inteleg eu suficient de bine termenul de libertate. Inteleg independenta, si da sunt fan independenta :D [independenta financiara, independenta in gandire]. Libertatea mi se pare doar ignoranta totala. Sentimentul de a nu-ti pasa de absolut nimic si de nimeni. Doar atunci cred ca esti absolut liber. Doar atunci iti permiti sa spui da, eu fac doar ceea ce vreau si prin asta ranesc o suta de persoane, dar eu sunt liber si nu-mi pasa. Atunci cand iti pasa, atunci cand iubesti, atunci cand traiesti intr-o societate nu ai cum sa fii pe deplin liber. Si de ce si-ar dori cineva sa fie liber cand exista iubire? :D

Si sa nu o uitam pe Janis Joplin - 'Freedom is just another word for nothing left to lose' [mi se pare geniala tipa].

3 comments:

Anonim spunea...

Exact! De cand asteptam sa gasesc aceasta opinie si la altcineva! Libertatea in iubire e ceva foarte complex... e ideea de a fi liber sa alegi si sa alegi sa fii cu persoana respectiva. Dar liber sa nu o respecti, liber sa iti urmaresti doar propriul bine... e contrar iubirii.

Zuzu spunea...

Eu cred in dragostea guvernata de libertate, cred in fericirea bazata ( !!) pe libertate, cred in spiritul liber, cred in omenirea care are la baza libertatea suprema...
Insa cred ca da, libertatea poate deveni ceva subiectiv... Caci eu nu inteleg in libertate miserupism, egoism extrem...dimpotriva :-)

Ireena spunea...

@Laura Deci nu sunt nebuna. Iei :D! Sunt de acord cu tine!

@Anna(zuzu) Da, depinde ce intelegi prin libertate. Sunt de acord cu tine in ceea ce priveste spiritul liber, asta aducand mult cu independenta, dupa parerea mea :D. Ma refeream la libertate ca la egoism extrem pentru ca adesea asa se manifesta. E foarte usor sa bagi intotdeauna ca scuza, eu sunt libera, si prin asta sa-ti bagi frumusel picioarele in tot :).

Trimiteți un comentariu