28 septembrie 2008

Dear diary moments...

Si daca tot sunt eu de principiul ca nu conteaza destinatia ci drumul in sine, ieri am facut o excursie la Brasov. Timpul petrecut propriu-zis acolo nu a depasit, cred, 2 ore, dar nu pot decat sa laud faptul ca am gasit pizza cu fructe [cu ananas, visine si fructe din cocktail] si ca orasul mi s-a parut o combinatie intre Sibiu si Constanta, both really nice.

Drumul a fost cel mai frumos. Muzica si el in dreapta, telefoane mobile inchise [scuze Didi :D], no internet [spre disperarea lui Alin, si nu, 'nu' e dependent] si circa 40 de kilometri de mers bara la bara intre Moeciu si Brasov. We survived!

La intoarcere ne-am oprit in Tirgoviste si ne-am culcat ca niste tineri rebeli ce suntem la ora 10 jumatate. Breaking the law, huh!?

0 comments:

Trimiteți un comentariu