28 august 2008

Daily business...

Sunt racita... si cum rugile mele sunt intotdeauna ascultate, acum nu ma mai doare gatul, cum ma durea initial, ci doar imi curge nasul... atat de tare incat nu mai vrea sa se opreasca si, in prezent, este mai mare si mai rosu ca niciodata. Au avut ele, valurile marii, un efect asupra mea :D.

Intre timp, sunt fericita ca a castigat Steaua, fie si dintr-un gol dat din offside [s-ar fi calificat si fara el la ce praf au jucat turcii], maine mergem la Cimpulung si Tirgoviste [relative related] iar eu m-am apucat de citit 'Dansatoarea din Izu' care pare foarte frumoasa. ['Eu iubesc aceasta oglinda. Dar am devenit oare o jalnica oglinda?']

3 comments:

KamZara spunea...

Ai un gogosar in loc de nas?:)) eu asa patesc mereu :)

Dandy Stuff spunea...

Sper sa-ti treaca raceala aia cat mai repede. Imi place blogul tau :)

Ireena spunea...

@kamzara Yup. Not a pretty picture :D.

@dandy stuff Si eu sper. Deocamdata sunt mai bine. Tre sa treaca de tot... aaaaany minute now.

Ma bucur ca-ti place blogul meu :).

Trimiteți un comentariu