14 august 2008

Cutia postala...

Ma uit cu jind la cutia postala... poate ca de data asta nu vor mai fi in ea numai facturi si reclame si reviste nesolicitate de nimeni. Poate ca de data asta, vor fi scrisori si vederi asa cum primeam cand eram mica. Scrisori de la prieteni care credeam ca m-au uitat. Vederi si scrisori pe care inca le pastrez in folderul cu nostalgii.


Nu contest avantajele internetului [fuck, sunt dependenta de el de foarte multi ani], doar ca, din cand in cand, mi-ar placea sa ma uit in cutia postala si sa gasesc acolo o scrisoare.

4 comments:

Anonim spunea...

haha...râd pentru că din nou e foarte interesant cum se nimeresc unele chestii. fix aseară am luat una bucată scaun, m-am cocoţat pe el şi dintr-un colţ îndepărtat al şifonierului am scos o punguţă plină cu scrisori. le-am recitit aproape pe toate şi m-am amuzat. chiar mă gândeam să mai scriu aşa la întâmplare, poate oamenii ăia nu s-au mutat.

Marcel spunea...

:)
Imi amintesc cum imi scria o fosta colega de liceu (se mutase in alt orash) si ne trimiteam cate doua scrisori pe saptamana! :)) Era fain... si vederi de la mare si de la munte...
Hai sa ne trimitem scrisori in loc de comentarii int-o luna in semn de protest...

Anonim spunea...

eu am pastrat toate lucrurile de acest gen iar macar o data pe luna, le recitesc..Ce vremuri...

Ireena spunea...

@o picatura Hihi. Da, zic asa sa faci. Eu m-as bucura enorm daca as fi in locul acelor persoane. Si daca s-au mutat, ce? :D

@marcel Lol. Let's do that! S-ar putea sa ajunga scrisorile dupa o saptamana, caci o sa se mire si aia de la posta, dar hai :).

@robert La mine frecventa cu care ma uit la ele e mult mai redusa, tocmai pentru ca sunt lucruri pe care nu am cum sa le aduc inapoi...

Trimiteți un comentariu