20 martie 2008

Reviste pentru femei

Cum am renuntat de ceva timp sa citesc revistele pentru femei - editia print (intr-un timp le citeam chiar pe cele pentru barbati ;;) - si da, Men's Health mi s-a parut foarte interesanta) m-am reprofilat pe cele online. Macar aici nu descopar fragmente de tipul 'tu, o cosmo girl trendy care esti...'(da, Cosmopolitan a fost marea mea dezamagire care a luat-o pe drumul Bravo girl, desi TEORETIC nu aveau acelasi public tinta).

Am gasit azi http://www.hotcity.ro/

Cultura urbana feminina. Daca nu o da si el in kkt-uri de genul 'noi fetele trendy', site-ul are toate sansele sa ma pastreze ca cititor fidel. Let's wait and see, shall we?

2 comments:

Diana Adela Martin spunea...

mie imi place mult rubrica video coopidonia.

Ireena spunea...

Da, da! Este foarte amuzanta :).

Trimiteți un comentariu