16 martie 2008

Am ascultat muzica ta... si tu ai ascultat-o pe-a mea

- Asculta-ma! Sunt momente in viata noastra cand avem nevoie de o schimbare! O trecere! Precum anotimpurile! Primavara noastra a fost minunata... dar vara a luat sfarsit acum! Am ratat toamna si acum, brusc, s-a facut frig. Atat de frig incat totul ingheata! Dragostea noastra a adormit si zapada a luat-o prin surprindere! Dar daca adormi in zapada, nu simti moartea venind! Ai grija de tine!

Mi-am amintit perfect!
Ti-am aratat cartierul meu, barurile, scoala mea. Ti-am facut cunostinta cu prietenii mei. Parintii mei. Te-am ascultat cantand. Ti-am ascultat sperantele. Dorintele tale. Am ascultat muzica ta... si tu ai ascultat-o pe-a mea. M-ai ascultat vorbind in italiana, germana, rusa. Ti-am dat un walkman si tu mi-ai dat o perna. Si apoi, intr-o zi, m-ai sarutat. Timpul a trecut. Timpul a alergat. Si totul parea atat de usor, atat de simplu, liber. Atat de nou si de unic. Am mers la cinema. Am dansat. Am fost la cumparaturi. Am ras. Ai plans. Am inotat. Am fumat. Din cand in cand ai tipat. Fara motiv. Din cand in cand cu motiv. Da, din cand in cand cu motiv. Te-am condus la facultate. Am invatat pentru examene. Ti-am ascultat cantecele, sperantele tale. Dorintele tale. Am ascultat muzica ta. Si tu ai ascultat-o pe-a mea. Am fost aproape. Atat de aproape. Zi de zi mai aproape. Am fost la cinema. Am fost sa inotam. Am ras impreuna. Tu ai tipat. Cu motiv. Si alta data fara motiv. Timpul trece. Timpul alearga. Te-am condus la facultate. Am invatat pentru examene. Ai ascultat cand vorbeam italiana, rusa, germana, franceza. Am invatat pentru examene. Ai tipat. Cateodata cu motiv. Timpul a trecut, fara niciun motiv. Ai tipat. Fara motiv. Timpul a trecut. Tu ai tipat. Am fost la cinema. Iarta-ma!


Later edit: E un fragment din Paris, je t'aime. Multumesc Sahara Penguin pentru propunere :*. Mi-a placut foarte mult filmul.

5 comments:

KamZara spunea...

Foarte frumos ai scris...atat de frumos ca m-am intristat...

Ireena spunea...

Daca doar fragmentul preluat aici te-a intristat ar trebui sa vezi filmul :-). Sincer, cel putin secventele in care se regaseste fragmentul de mai sus sunt realizate absolut superb (iar eu nu am fost niciodata un mare fan al filmelor).

KamZara spunea...

Ma feresc cat pot de filme triste. Stiu ca pierd lucruri frumoase si care impresioneaza, dar...vad prea multe lucruri triste si fara sa ma incarc si cu filme...

aikisan spunea...

Chiar ca a fost fain. Au acoperit multe unghiuri si cu mare talent. Mie mi-a placut cel mai mult intamplarea din metrou.

Sahara Penguin spunea...

Hehe. Cu placere.

Trimiteți un comentariu