9 decembrie 2008

Telecom stories...

Stiu ca nu e socant, dar si Vodafone suge! De vreo saptamana si ceva incerc sa-mi platesc abonamentul online. Serviciul de plata online e picat de acum doua saptamani, iar Vodafone pare sa nu fie foarte afectat.

Autentificarea nu a reuşit.
Vă rugăm să contactaţi Departamentul de Relaţii cu Clienţii.

L-am contactat. Now what? L-am contactat chiar martea trecuta cand mi s-a comunicat ca in MAXIM o zi se rezolva problema cu site-ul.

Ieri m-a sunat o tipa de la Vodafone sa-mi comunice ca mi-a fost suspendat abonamentul. Dupa mica criza interioara, am respirat si i-am explicat ca de-abia saptamana trecuta am sunat sa intreb de ce nu merge site-ul si ca pana nu se repara nu o sa le platesc nicio factura. A, da, stim, dar sa stiti, mai sunt si alte modalitati de plata. Sa mori tu!? 'Puteti sa mergeti la banca sa semnati nu stiu ce acte, si la Vodafone, si apoi se vireaza banii automat'. No really? Si credeti ca daca aveam timp sa ajung la banca sa fac toata operatiunea complicata pe care mi-ati descris-o nu as fi putut plati si factura?

Azi am incercat vreo 10 minute sa ajung la un consultant Vodafone, formam cifra corespunzatoare, mi se spunea ca numarul format nu are corespondent si mi se inchidea telefonul. Nice! Cert e ca eu am ramas cu abonamentul suspendat. Astept sa iau salariul urmator, sa-mi reziliez contractul cu Vodafone si sa-mi portez si numarul asta. Cartela Zapp pare o optiune viabila!

5 comments:

Anonim spunea...

Tocmai am dat si eu de problema respectiva pe site: Autentificarea nu a reuşit. Vă rugăm să contactaţi Departamentul de Relaţii cu Clienţii.

Sa sun la Vodafone nu prea are rost, imi cunosc limitele si m-asi fi autostrangulat de nervi pana imi raspundea cineva. Dar am cautat pe Google, despre care stim cu totii ca e atoate stiutor, si m-a trimis pe blogul tau. Acum ca vad ca problema e mai veche si cu mici sanse da remediere rapida, m-am resemnat si o sa ma duc sa stau ca un pensionar cuminte la coada la un magazin vodafone sa-mi platesc factura.

Cred ca o sa ma razbun chiulind de la servici cat dureaza platitul facturii. Asa ca astia nu mi-au irosit mie timpul, au irosit timpul angajatorului.

Bafta cu Zapp.

Anonim spunea...

Vodafone sunt praf in ceea ce priveste online-ul. Mie imi recunoaste id-ul si parola in 1 din 10 incercari. Si asta in zielele bune!

Ireena spunea...

@Paladin Da, eu o sa-mi fac damblaua si nu o sa platesc factura pana nu se repara site-ul! Oricum, asa ma asigur ca nu-mi adauga costuri suplimentare la factura cum fac in fiecare luna!

@Laura Grrr... iar eu cu aia de la Orange ma certam si pentru mai putin :D. Saracii! Fata de Vodafone, Orange rulz! De-abia astept sa vad cum o sa mearga cu Cosmote si cu Zapp!

Anonim spunea...

@Ireena: Eu am pariat pe portocalii de mult timp si nu am surprize din astea. Platesc in fiecare luna factura online si nu am avut niciodata surprize de autentificare sau plata cu cardul. Si iti dau dreptate: e mult mai bine de la calculator decat de la ghiseul bancii, oricare ar fi ea.

Ireena spunea...

@TheBride Da, in ceea ce priveste onlineul Orange-ul sta mult mai bine. Cu ei am avut eu alte probleme cu operatorii, dar in comparatie cu Vodafone sunt foarte buni si pe segmentul asta :)!

Trimiteți un comentariu