8 aprilie 2008

The music of my soul

Pentru mine muzica reprezinta amintiri. Intotdeauna anumite melodii imi vor aminti de Vama si de Expirat, implicit de prieteni, intotdeauna OCS imi va aminti de Sergiu, Pasarea Colibri de Cristi, Bjork de Razvan, Buddha Bar de Agra, etc. Si astfel lista mea de Winamp se imputineaza vazand cu ochii :)) (au mai ramas deschise posturile pentru Arctic Monkeys si The Doors - pe care insa le voi pastra pentru mine - nu vreau sa ajung sa ascult dance... hihi).


In rest, mi s-a facut dor de serviciu asa ca fac munca voluntara scriind articole de-acasa. Au mai ramas 12 zile de concediu.

1 comments:

o picătură spunea...

"mi s-a facut dor de serviciu"- nu cred că ai vrut să spui asta, aşa că te rog frumos să rectifici. altfeeeel...hai în locul meu la muncă :D

Trimiteți un comentariu