28 februarie 2008

I'm not a person that shares!

Si nu ma refer la mancare sau alte lucruri perisabile de care ma pot dispersa foarte usor (sau relativ usor). Lucrurile mele sunt ale mele si mi le personalizez cum vreau eu. De ce lumea simte nevoia sa umble pe calculatorul altuia, pe telefonul altuia si omg, in agenda altuia? La fel de bine nu-mi place sa imprumut aparatul foto, masina sau alte obiecte in acest gen care trebuie setate diferit decat am facut-o eu.

Si da, prietenii si iubitii intra si ei in categoria 'mine and nobody elses'. Caci somebody else might break them!

4 comments:

Anonim spunea...

ţi-aş da eu pentru că uneori sunt realitatea în persoană, dar n-ai nimeni bine momentul. dacă-mi spuneai, păstram un pic şi pentru tine, la borcan.

Anonim spunea...

esti realista pentru ca daca n-ai fi realista nu ti-ai da seama ca nu esti realista. realizezi, nu?

Ireena spunea...

@diana... apreciez intentia :D, dar asa nimeresc eu prost momentele :*

@didi... ti-am zis ce mult te iubesc eu pe tine? :*:*:*

si-ce-daca spunea...

hahahaha si eu merg pe aceleasi principii..ce`i al meu si nu dau la nimeni..decat sa imi stric o prietenie pt ca mi`a stricat nush ce lucru..prefer sa ii atentionez de la inceput ca nu imprumut nimic...nici lucruri ,nici bani..

Trimiteți un comentariu