22 ianuarie 2010

De ce sa fumati?

Image and video hosting by TinyPic
Pentru ca marimea conteaza!


Image and video hosting by TinyPic
Pentru ca vi le face cadou mos Craciun!


Image and video hosting by TinyPic
Pentru ca tot ce tre' sa faci e sa-i bagi fumul in ochi!


Image and video hosting by TinyPic
Pentru ca toti doctorii fumeaza!


Image and video hosting by TinyPic
Pentru ca o sa arati "cool" in ochii bebelusului tau!


Image and video hosting by TinyPic
Pentru ca (banuiesc din poza) esti mai puternic daca fumezi!


Image and video hosting by TinyPic
Pentru ca, in loc sa mananci si sa te ingrasi, mai bine tragi din tigara!


Image and video hosting by TinyPic
Pentru ca asa va zice Sherlock Holmes!

13 comments:

krossfire spunea...

Facuse si oddee o lista mai demult. Aia cu bebelusul si reclama ''anti-sport'' sunt sublime :)

Zuzele spunea...

Mi-am adus aminte de cat de multe reclame erau la tigari cand eram mici! La Bastos, Hollywood, L&M sau Marlboro....Hmm..mai bine ca NU MAI FUMEZ (de 9 zile si jumatate :D)

Sahara Penguin spunea...

F. tare! :P

snapto spunea...

Pai si cu "Fumatul chiar este singura ta placere?" ce ne facem? :))

Ireena spunea...

@krossfire Uuu... o sa caut si lista lui oddee (daca o ai la indemana poti sa mi-o dai si tu). Eu m-am amuzat foarte tare la ele.

@Zuzele Eu, din pacate, nu mi le mai amintesc deloooc :D. Nici una mai contemporana asa :">!

@Sahara Penguin Daaa... si cand te gandesti ce morbide au devenit reclamele de pe pachetele noastre de tigari. Grrr!

@Snapto Vai, da! O intrecea si pe cea cu bebelusul :))!

DreamPoet spunea...

tot nu m-ai convins sa ma apuc de fumat...desi recunosc in pozele astea un trecut glorios

dyanna spunea...

Dragute reclamele...

Anonim spunea...

Salut www.SpuneNuDrogurilor.com este o echipa recent formata, nonprofit, care si-a propus sa lupte pentru constientizarea opiniei publice, a tinerilor debusolati de societatea în care traim despre tot ceea ce înseamna consum de droguri într-un fel sau altul.
Daca prin actiunea ta, salvezi o singura viata de la decadere, considera ca ti-ai atins scopul, alaturi de noi toti ceilalti.

Daca doresti sa sustii aceasta campanie, afisaza pe blogul tau un banner, codul se preia de la: www.spunenudrogurilor.com vei fi sustinut si tu de aceasta campanie lasa un comentariu daca ne sustii sa te sustinem si noi Scuze de deranj

dmd. spunea...

Eu m-am lasat de fumat de peste un an dupa 35 de "activitate" fara antireclame, dar de gura doctorilor.Dupa ce te lasi constati alte necazuri.Dan

Unknown spunea...

AHAHAHA... CE tari sunt reclamele... :))

Ireena spunea...

@Dreampoet Da, trecutul glorios de pe vremea cand lumea nu s-au prins ca sunt atat de nocive! ;))

@Dyanna Multumesc :)!

@Anonim Sigur. Am afisat bannerul pe blogul meu! :)

@Dmd Mmm... chiar sunt curioasa daca acele antireclame au vreun rezultat... in afara faptului ca sunt ingrozitor de hidoase! Si da, dupa 35 de ani cred ca apar destul de multe complicatii. Nu ti s-a recomandat renuntarea treptata in cazul asta?

@Keltoighost Ma bucur ca va plac!

Ema, Brasov spunea...

Ce contrast intre aceste reclame unde medicii recomanda fumatul si imaginile oribile de astazi afisate pe pachete. Suntem o lume a contrastelor...

Ireena spunea...

Tind sa cred ca imaginile oribile sunt mai aproape de adevar :D!

Trimiteți un comentariu