2 octombrie 2009

Sfaturi

Nu face niciodata un job pe care il urasti, nu lucra pentru un manager pe care nu poti sa-l respecti si nici pentru o companie de care nu poti fi mandru. Daca mergi la un job pe care-l urasti atunci iti vei petrece 5 zile din 7 pe saptamana facand ceva ce detesti. Practic iti vei irosi 75% din viata facand ceva la care nici macar nu vei excela, pentru ca nefiind pasionat de asta nici nu vei da randament.
Les Hayman, SAP

de aici

Am intalnit destul de rar oameni ajunsi intr-o pozitie inalta de care chiar sa-mi placa, oameni de la care poti invata doar ascultandu-i o ora, oameni care-ti pot schimba perceptia asupra unui lucru. Respect!

5 comments:

belloeimpossibile spunea...

perfect de acord. ideal exprimat.

nu inteleg cum se intampla asta. culmea ca multi respecta functia din fata numelui si ii privesc de sus pe cei care aleg anonimatul ca sa isi pastreze demnitatea. aici nu e vorba de mine. din pacate. eu ma regasesc in textul pe care l-ai citat, la exemplul asa nu. desi fac meseria care imi place, nu totdeauna am facut-o si in locuri care sa imi placa.

Gabriel spunea...

ce bine ai zis!

http://piticiiprogramatori.blogspot.com/

Ireena spunea...

@belloeimpossibile Meseria pe care o fac imi place, este ceva interesant in teorie, insa nu este de facut in Romania. La ziare, in Romania, ajung oamenii care nu s-au priceput la altceva, iar nivelul de profesionalism, per total, lasa de dorit grav. Si pe mine m-a inspirat foarte mult citatul ala (mi-am dat demisia verbal vineri si in scris astazi :D). Vreau sa merg la munca cu placere si sa fac un job care-mi place.

@Inegreanu Da, tipul de la SAP chiar stia ce vorbeste :)!

@piticu Multumesc pentru propunere!

Laurentiu Matache spunea...

Eu am intalnit un om super, ajuns intr-o functie de conduecere cu foarte mult bun simt , dar din pacate nu eram obisnuit .....si aveam impresia ca atitutidea e total anormala :)) si am plecat din firma respectiva.
Abia dupa ce am dat din nou de prostie , frustrare si toate calitatile unui sef dintr-o corporatie ....mi-am dat seama ce greseala facusem . Stii ce mi s-a parut total aiurea ? Ca tineri de-o seama cu noi aveau un comportament comunist si infect (tu stii despre ce companie vorbesc ) :D

Ireena spunea...

@Laurentiu Matache Hihi :D. Stiu. Si eu am mai facut greseli d-astea :)! Trec ele!

Trimiteți un comentariu