21 august 2009

Povestea hainelor mele triste...

Cautand in fiecare dimineata in mormanul de haine tricoul pe care 'simt' ca am chef sa-l port azi, ma gandesc la scuzele pe care mi le repet de ani intregi ca motiv la haosul care domneste in dulapul meu.

Pentru comparatie, si ca sa va dati seama ca nu-s total haotica, in calculatorul meu este intotdeauna o ordine absoluta. Pozele sunt asezate pe ani, fiecare in folderul ei, redenumit si el cu un numar, anul, luna in care au fost facute si localitatea sau evenimentul cu ocazia caruia le-am facut.

Cu dezordinea din dulap se pare insa ca trebuie sa ma obisnuiesc. De cand ma stiu, in dulapul meu, hainele se pun cu ambele brate, se imping bine ca sa nu cada si apoi se inchide usa cu viteza pentru a le sustine.

Evident, din cand in cand ma stresez sa le aranjez frumos, in functie de cat de des le voi purta si in functie de utilitate. Intotdeauna o portiune a dulapului va fi dedicata pantalonilor, fustelor si rochiilor, si alta bluzelor si tricourilor. Tot la fel de evident, dupa doua zile nu mai stiu care parte adapostea ce.

Scuzele n-au fost foarte variate. In totdeauna se legau de lipsa de spatiu si de timp. Unde sa-mi pun eu frumos hainele doar intr-un dulap?! Apoi, cand sa am eu timp sa pun la loc toate hainele pe care le scot in fiecare dimineata? Pentru ca ai putea crede ca daca vreau sa ma imbrac in negru sau rosu [culori predominante in garderoba mea] este deja o decizie usor de luat.

Si uite asa, visez eu la o lume perfecta, in care hainele se aranjeaza singure la loc in dulap, dupa ce tu le-ai zvarlit pe scaun pentru ca nu te-ai decis cu ce sa te imbraci! Cer prea mult?

4 comments:

Marcel spunea...

:)) Cu siguranta ca nu ceri prea mult! :))
Dar TU poti face o mica selectie: ca fiecare dintre noi ai haine pe care le tii degeaba, pe care nu o sa le mai porti niciodata... Pe acelea ar trebui sa le scoti si sa le donezi la o casa de copii... Daca nu stii unde, iti pot da eu o adresa. Astefel faci doua lucruri deodata: un pic de loc ca sa nu mai tragi usa repede... si o fapta buna!
;)

,,Un intelept ** " spunea...

Am fost si eu intr-o situatie similara. Am facut pe dracu-n patru si mi-am luat un sifonier elegant foarte mare cu 2 oglinzi exterioare cat usa..astfel incat am terminat cu lipsa de spatiu.Fireste fiecare problema are o solutie. Am citit cartea ,,Design Your Self" de Karim Rashid..(recomandata de un bun prieten)care mi-a sugerat multe idei noi.(,,de fiecare data cand cumparati ceva,scapati de altceva "sau ,,Adaugarea prin scadere.Scapi de lucrurile pe care nu le doresti si viata ta devine mai plina. Mai putin devine mai mult.Lucrurile pe care le pastrezi devin mai valoroase"...............Si eu am ordine perfecta in calculator iar ca sa-mi aranjez pozele imi ia mai mult de 2-3 zile mai ales cand ma gandesc ce sa sterg si ce nu :D

Ireena spunea...

@Marcel Ai foarte mare dreptate. Si da, te rog, da-mi adresa! Multumesc mult de tot!

@Un intelept Ideile pe care mi le-ai spus chiar au foarte mare logica. Am sa caut si eu cartea. :) Am maaare nevoie de un astfel de ghid :)! Multumeeeesc si tie!

Marcel spunea...

Centrul de plasament Sf Ana, Bucuresti,Strada Muntii Carpati 72... Cand mergi anunta-ma si pe mine ca mai am si eu de dat...

Trimiteți un comentariu