- 77% considera ca cel mai important lucru atunci cand fac cumparaturi este sa fie bine tratati de catre personalul magazinului.
- 21% sunt orientati in special catre pret, cautand reduceri sau promotii. In general, categoria este reprezentata de catre femeile de peste 55 de ani si cu educatie medie.
- 75% urmaresc lista facuta de-acasa pe care o respecta in totalitate.
- 44% citesc pliantele promotionale si fac cumparaturi in functie de ele.
- 63% sunt orientati sa achizitioneze toate lucrurile de care au nevoie dintr-un singur magazin.
- 12% merg la cumparaturi pentru a fi in pas cu moda.
- 19% cumpara produse pentru 'propriul rasfat'.
- 20% merg pentru a socializa cu alti cumparatori.
Aflam noi din studiul 'Shopping Monitor' realizat de compania de cercetare GFK.
Eu ma incadrez in grupul celor care vor sa fie lasati in pace de catre vanzator [sa fie amabili dar sa nu ma sufoce cu intrebari], in grupul celor care nu citesc pliante si carora li se par total inutile si risipitoare de hartie, si in grupul celor care nu socializeaza cu alti cumparatori.
0 comments:
Trimiteți un comentariu