21 iunie 2008

De ce?

- pentru ca brusc am devenit fan pepene galben.

- pentru ca au inceput sa-mi placa prajiturile, si culmea pe baza de frisca.

- pentru ca pizza mea cu porumb, ananas si extra mozzarella nu mai e atat de perfecta fara toppingul de pui.

- pentru ca ciupercile nu mai sunt atat de groaznice.

- pentru ca-mi place cafeaua.

- pentru ca au inceput sa mi se para dragalasi copiii.

- pentru ca vreau sa-mi iau o soparla.

- pentru ca nu mi se mai pare foarte trist si penibil sa ai un blog.

- pentru ca-mi place sa conduc.


Si ce am mai observat eu in ultimul timp. Daca un lucru de kkt are cea mai mica sansa sa mi se intample, se va intampla. Daca exista o sansa de 1% ca o persoana cu alta persoana sa se cunoasca atunci cand nu ar trebui :D se VOR... pure magic!

10 comments:

Anonim spunea...

Cah... pepene galben

Cati copii vrei? :D

Marcel spunea...

Sunt semne de maturitate?!

Ireena spunea...

@andrei Da, da, da. Asa ziceam si eu. 'cah... pepene galben'.
Copii... of, hai sa discutam mai intai despre ce vreau sa ma fac cand o sa fiu mare, despre unde vreau sa merg in luna de miere si dup-aia despre copii :p.

@marcel :-s. Nu asta se vroiau a fi! Si nu, nu cred ca ar putea fi semne de maturizare... nu-s toate relevante in acest sens. Din fericire :D.

Marcel spunea...

:) Ok... Si ce vrei sa te faci vand vei fi mare?

Ireena spunea...

Uuu... I love when I can answer that question :D. Cand o sa fiu eu maaaare... o sa am propria mea afacere (nu m-am hotarat inca exact ce pentru ca am mai multe optiuni :D), o sa am o casa langa plaja, o sa fac o gramada de cursuri care o sa-mi placa, o sa calatoresc, o sa invat multe limbi straine. Pfff... sunt atatea de facut and so little time!

KamZara spunea...

S-ar parea ca tu acum descoperi legile lui Murphy :P

Ireena spunea...

:))))))) sa stii ca da.

Zuzele spunea...

Toate lucrurile noi care ti se intampla, mai nou, sunt foarte bune. Nu ai vrea sa renunti, totusi, la soparla?!?!

o picătură spunea...

ai putea să-ţi iei o iguană. deocamdată nu doresc să-mi omor părinţii, dar ăsta va fi primul lucru pe care-l fac când mă mut: îmi iau o iguană :D

Ireena spunea...

@otilia Hihi. Nope :D. Sunt dragute foc :">.

@o picatura Da, da, da. Iguana visez, numai ca la o prima cautare sunt ingrozitor de scumpe... vom vedea ce aleg pana la urma ;).

Trimiteți un comentariu